مشهورترین هنرپیشه های زن هالیوود که موهای خود را تراشیدند +تصاویر : مشهورترین ...



مشهورترین هنرپیشه های زن هالیوود که موهای خود را تراشیدند +تصاویر

به گزارش پرداد به نقل از مگ فور: این یک باور عمومی است که مو یکی از فاکتورهای زیبایی زنان است.این مسئله به قدری حائز اهمیت است که بسیاری از مدلهای زیبای مو برای جلوه و زیبایی بیشتر زنان خلق شده است. اما این زنان ثابت کرده اند که زیبایی واقعی وابسته به هیچ فاکتوری نیست . این هنرپیشه های زیبای هالیوودی برای اجرای چند سکانس از یک فیلم حاضر شده اند موهای خود را از ته بتراشند اما زیبایی خود را همچنان حفظ کنند.

بریتنی اسپیرز: او یک خواننده و آهنگساز با استعداد است. او زمانی برای مقابله با استرس و افسردگی که به آن مبتلا شده بود موهای خود را تراشید اما همچنان زیبا و جذاب بود.

 

مشهورترین “طلاقهای بازیگران” سینمای ایران تصاویر , آموزش بافت موهای 5 دقیقه ای تصاویر , شقایق ثامن بازیگر زن ایرانی هالیوود بیوگرافی شقایق ثامن بازیگر زن ایرانی هالیوود تصاویر

 

هاله بری: این مدل و هنرپیشه بارها برای بازی در فیلمهای متعددی موهای خود را کوتاه کرد. این تراشیده شدن موها باعث شد او خوش تیپ تر از همیشه به نظر برسد.

ناتالی پورتمن: او برای حضور در فیلم سینمایی "مری" موهای سرش را تراشید و حتی با همان چهره در جشنواره کن حاضر شد.

 

تصاویر عوارض لیزر موهای زاید , روز پدر ستاره های هالیوود تصاویر , زیباترین و مشهورترین دریاچه های رومانی تصاویر

 

کامرون دیاز: این هنرپیشه زیبا و بلوند هالیوود برای بازی در فیلم " پرستار خواهرم" موهای سرش را تراشید.

دمی مور: این هنرپیشه زیبا و دوست داشتنی و پر طرفدار برای بازی در فیلم " جی جین" موهایش را کاملا تراشید اما این مسئله هیچ صدمه ای به زیبایی او وارد نکرد.

 

تصاویر هایلایت زیبای موهای ستارگان هالیوودی , مدل موهای جذاب بازیگران زن بالای 50 سال تصاویر , تصاویر هالیوود

 

آنجلینا جولی: زیبایی چهره و چشمان او هر نگاهی را خیره میکند . او یکبار بنابر دلایلی نامعلوم موهای سرش را تراشید که این مسئله زیبایی او را بیشتر کرد.

هیلاری داف: او یک هنرپیشه و خواننده معروف و موفق است . او نیز یک بار موهای خود را کاملا تراشید اما این مسئله هیچ تاثیری روی زیبایی او نداشت.

 

تصاویر زیبا هالیوود , تصاویر زیبا , تصاویر

 

رابین تونی: بازیگر فوق العاده زیبا و جذاب فیلمهای " حد عمود" و " فرار از زندان" برای بازی در یک فیلم که هرگز به اکران عمومی نرسید موهای خود را تراشید./پرداد

 


ویدیو : مشهورترین هنرپیشه های زن هالیوود که موهای خود را تراشیدند +تصاویر