مشخصات گوشی هواوی آنر 7X منتشر شد : یک گوشی جدید هواوی که احتمالا آنر 7X است، ...


یک گوشی جدید هواوی که احتمالا آنر 7X است، اخیرا از سوی سازمان صدور گواهی و تاییدیه‌ی چینی TENAA، تایید شده و به دنبال آن مشخصات فنی این دستگاه فاش شده است. مجله دیجی کالا - زهرا غلامی: یک گوشی جدید هواوی که احتمالا آنر 7X است، اخیرا از سوی سازمان صدور گواهی و تاییدیه‌ی چینی TENAA، تایید شده و به دنبال آن مشخصات فنی این دستگاه فاش شده است.

گوشی هواوی , مشخصات گوشی , فلش گوشی هواوی

این دستگاه که با نام‌رمز آنر KIW-AL20 درج شده، به یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز مجهز است و یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد. احتمال دارد این گوشی با نام هواوی آنر 7X یا 7 پلاس یا آنر 8 عرضه شود.

ریست گوشی هواوی , کد تست گوشی هواوی , باتری گوشی هواوی

در این گوشی از رم ۳ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی با ظرفیت ۳۲ گیگابایت استفاده می‌شود. امکان افزایش ظرفیت حافظه هم وجود دارد. آنر 7X یک دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی دارد. ابعاد این تلفن هوشمند ۱۵۱٫۳ در ۷۶٫۳ در ۸٫۱۵ است و معادل ۱۵۸ گرم وزن دارد. روی این گوشی سیستم عامل اندروید ۵.۱.۱ لالی‌پاپ نصب شده است. مشخصات باتری آنر 7X معلوم نشده، اما احتمال دارد ظرفیت باتری آن ۳۱۰۰ میلی‌آمپر باشد. این گوشی از شبکه‌های ارتباطی 4G، بلوتوث، سیستم موقعیت یابی GPS، و USB پشتیبانی می‌کند.

این دستگاه ظاهرا بدنه‌ای از جنس فلز دارد و همچنین با یک حسگر اثر انگشت همراه خواهد بود. احتمالا قرار است آنر 7X در سه رنگ طلایی، خاکستری و نقره‌ای عرضه شود.


ویدیو : مشخصات گوشی هواوی آنر 7X منتشر شد