مشخصات و تصویر جدید از هواوی پی 9 : پی ۹ جدیدترین محصول کمپانی هواوی است که ...


پی ۹ جدیدترین محصول کمپانی هواوی است که به زودی معرفی خواهد شد. تصاویر و مشخصات فنی مختلفی طی ماه‌های گذشته از این گوشی منتشر شده است. zoomit.ir - مهدی زارع: پی ۹ جدیدترین محصول کمپانی هواوی است که به زودی معرفی خواهد شد. تصاویر و مشخصات فنی مختلفی طی ماه‌های گذشته از این گوشی منتشر شده است. طبق آخرین اطلاعات، دوربین دوگانه و پردازنده‌ی Kirin برای این گوشی تایید شده است. اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده، حاکی از عرضه‌ی گوشی پی ۹ در ۴ نسخه است.

گوشی جدید هواوی , گوشی هواوی جدید , مشخصات یک کامپیوتر جدید چیست

هواوی یکی از موفق‌ترین شرکت‌های چینی در تولید گوشی تلفن همراه است. این شرکت در سال ۲۰۱۵ موفق به فروش ۱۰۸ میلیون دستگاه تلفن همراه شد. گوشی‌های پی ۸، میت ۸ و نکسوس 6P، محصولات پرچمدار این شرکت در سال ۲۰۱۵ بودند که موفقیت‌های زیادی برای هواوی به ارمغان آوردند. پرچمدار سال ۲۰۱۶ هواوی یعنی گوشی هواوی پی ۹، به زودی به طور رسمی معرفی خواهد شد. اطلاعات فنی و تصاویر این گوشی چند ماهی است که در اینترنت منتشر شده است. آخرین اطلاعات منتشر شده خبر از عرضه‌ی این محصول در ۴ نسخه‌ی مختلف می‌دهد.

طبق تصاویر منتشر شده، بدنه‌ی هواوی پی ۹ فلزی خواهد بود و لبه‌های آن نیز حالت پرداخت شده و زیبایی دارند. سنسور اثر انگشت نیز مانند اکثر محصولات سال ۲۰۱۵ هواوی در پشت این گوشی خودنمایی می‌کند. دوربین دوگانه به همراه فلاش دو رنگ ال‌ای‌دی نیز در پشت دستگاه قابل مشاهده است. در کنار دستگاه نیز دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در کنار اسلات سیم‌کارت به راحتی قابل تشخیص هستند.

طبق شایعات قبلی قرار بود پی ۹ در تاریخ ۹ مارس (۱۹ اسفند) معرفی شود اما منابع رسمی از  طرف هواوی اعلام کرده‌اند که این گوشی در این تاریخ معرفی نخواهد شد و احتمالا باید منتظر عرضه‌ی آن در ماه آوریل باشیم.

هواوی پی ۹ در ۴ نسخه با مشخصات فنی مختلف عرضه خواهد شد. هواوی پی ۹ لایت دارای SoC اسنپدراگون ۶۵۰ با معماری ۶۴ بیتی به همراه ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است. هواوی پی ۹ نیز دو نسخه‌ی استاندارد و پیشرفته دارد. نسخه‌ی استاندارد مجهز به پردازنده‌ی Kirin 950 هواوی در کنار ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است.

در نسخه‌ی پیشرفته‌تر نیز از پردازنده‌ی Kirnin 955 استفاده می‌شود و حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی در کنار حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی روی آن تعبیه می‌شود. فبلت پی ۹ نیز که با نام پی ۹ مکس شناخته خواهد شد، دارای صفحه نمایش ۶ اینچی QHD خواهد بود. پردازنده‌ی این نسخه نیز Kirin 955 خواهد بود و حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی آن نیز مشابه نسخه‌ی حرفه‌ای پی ۹ است.


ویدیو : مشخصات و تصویر جدید از هواوی پی 9