مشت های تیموریان دردسرساز شد +عکس : گفته می شود دلیل این تصمیم قطری ها هم برمی ...


گفته می شود دلیل این تصمیم قطری ها هم برمی گردد به ناراحتی انها از خوشحالی آندو بعد از گلی كه قوچان نژاد وارد دروازه قطر كرد سایت گل: در حالی كه مسئولان الخریطیات تا همین هفته گذشته مصرانه داستان تمدید قرارداد اندرانیك تیموریان را دنبال می كردند اما در تصمیمی عجیب این هافبك ایرانی را كنار گذاشتند تا جیسی دون بحرینی را جایگزین او كنند.

البته سایت رسمی الخریطیات هنوز خبری در این رابطه منتشر نكرده اما بیشتر سایت های قطری از این اتفاق پرده برداشتند. نكته جالاب اما برمی گردد به دلایل قطع همكاری قطری ها با آندو. انها كه تا قبل از بازی ایران مقابل قطر، قصد تمدید قرارداد با او را داشتند اما بعد از بازی ایران- قطر نظرشان برگشت و آندو را در تصمیمی عجیب كنار گذاشتند.

گفته می شود دلیل این تصمیم قطری ها هم برمی گردد به ناراحتی انها از خوشحالی آندو بعد از گلی كه قوچان نژاد وارد دروازه قطر كرد.جایی كه آندو دست های خود را مشت كرد و روبروی هواداران قطر شادی گل خود را انجام داد. گفته می شود فدراسیون فوتبال قطر از مسئولان الخریطیات خواسته تا قرارداد آندو را تمدید نكنند. این اتفاق در حالی رخ می دهد كه گفته می شود فدراسیون اجازه حضور بازیكنان ایرانی در لیگ امارات را نمی دهد و به همین دلیل چاره ای پیش روی آندو نمی ماند جز بازگشت به لیگ ایران. مثلا حضور در پرسپولیس یا استقلال.

آندرانیک تیموریان , رویا تیموریان , تیموریان

 گفته می شود رویانیان برای جذب تیموریان اقدام كرده و به توافقاتی هم رسیده.



ویدیو : مشت های تیموریان دردسرساز شد +عکس