مشت در جواب به اعتراض و انتقاد! : هواداران فوتبال در همه جای جهان وقتی به ورزشگاه ...


هواداران فوتبال در همه جای جهان وقتی به ورزشگاه می‌روند و تیم‌شان نتیجه نمی‌گیرد به عملکرد مربیان و بازیکنان اعتراض می‌کنند. وب سایت نود: هواداران فوتبال در همه جای جهان وقتی به ورزشگاه می‌روند و تیم‌شان نتیجه نمی‌گیرد به عملکرد مربیان و بازیکنان اعتراض می‌کنند. این اعتراض می‌تواند از تکان دادن دستمال سفید تا هوکردن بازیکنان و مربیان و اعتراض‌های معمولی باشد که البته تلفات جانی و مالی هم ندارد. در فوتبال ایران اما اوضاع فرق می‌کند. بعضی از مربیان روی سکوها لیدرها را گذاشته‌اند که کوچک‌ترین اعتراض‌ها را در نطفه خفه کنند. چیزی که در دربی پایتخت در جایگاه خبرنگاران، چند خبرنگار آن را به عینه دیدند و حتی نزدیک بود مصدوم هم بشوند.

روز دربی در جایگاه خبرنگاران، افراد غیر خبرنگار آنقدر زیاد بودند که کار خبری برای نمایندگان رسانه‌ها سخت شده بود. از راننده علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال بگیرید تا اعضای کانون هواداری دو تیم و خلاصه هر آنچه که به کار رسانه‌ها ارتباط پیدا نمی‌کرد در جایگاه خبرنگاران نشسته بودند و جایگاه بیشتر از اینکه شبیه به مدیا سنتر باشد، شبیه به جایگاه هواداران شده بود و با هر فرصتی که برای دو تیم پیش می‌آمد صدای هیجان از جایگاه خبرنگاران بلند می‌شد. همین ماجرا باعث شده بود که خبرنگاران و گزارشگران حاضر در مدیا سنتر هم تمایلات رنگی‌شان را نشان دهند و همراه با دیگر دوستان بالا و پایین بپرند! زمانی که داور سوت پایان بازی را زد، پرسپولیسی‌های حاضر در جایگاه خبرنگاران، شروع به شادی کردند و با توجه به اینکه جایگاه خبرنگاران بالای جایگاه استقلالی‌هاست آنها با دیدن این صحنه‌ها فکر کردند که خبرنگاران و گزارشگران طرفدار پرسپولیس هستند و شروع به مشت زدن به شیشه‌های جایگاه کردند و علیه کسانی که در جایگاه نشسته بودند شعارهای رکیک دادند و هر چه دست‌شان بود به سمت خبرنگاران پرتاب کردند که خبرنگاران حاضر در جایگاه شانس آوردن که با پرتاب اشیا مختلف مصدوم نشدند.

بعد هم چند هوادار به کادر فنی و بازیکنان که چند لیدر روی سرشان ریختند و تا خوردند آنها را زدند. خبرنگاران به این روش آنها برای سرکوب انتقادها اعتراض کردند اما کتک زنندگان خبرنگاران هم را تهدید کردند و حتی بیرون از جایگاه خبرنگاران اگر پلیس نبود، معلوم نبود چه بلایی سر آنها می‌آمد. نباید در فوتبال ایران فرهنگ مشت در جواب به اعتراض جا بیفتد. خوشبختانه فیلم این درگیری‌ها درسایت نود منتشر شد. در حالی که برخی این اتفاقات را تکذیب می کنند!


ویدیو : مشت در جواب به اعتراض و انتقاد!