مشتریان اروپایی به دنبال عبادی پور : شاید میلاد عبادی پور دومین بازیکن ایرانی ...


شاید میلاد عبادی پور دومین بازیکن ایرانی باشد که به لیگ روسیه خواهد رفت. ورزش سه: بعد از درخشش تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی و کسب نتایج قابل قبول یک بار دیگر قصه پیشنهادات لیگ های خارجی به بازیکن ایرانی شروع شد. مثل هر سال بازیکنان زیاد ایرانی مد نظر تیم های اروپایی هستند اما طبق اخبار منتشر شده در سایت های روس و لهستانی، میلاد عبادی پور بیشتر از سایر بازیکنان مد نظر خارجی ها بوده است.

میلاد عبادی پور , سجاد عبادی , دانیال عبادی

مربی والیبال معروف لهستانی آندژی گرزیب به سایت لهستانی sportowefakty گفته‌است که عبادی‌پور پیشنهادهای بسیار خوبی از روسیه و ایتالیا دارد و باشگاه روسی علاقه بیشتری به جذب او نشان داده‌است. او در ادامه نوشته است که باشگاههای کوزباس کمروفو و نووگورود هستند که خواهان جذب میلاد عبادی‌پور شده‌اند. البته مرد لسهتانی یک بار دیگر اعلام کرده است که بازیکنان ایرانی در چند سال اخیر تمایل زیادی از خود برای بازی در لیگ های اروپایی نشان نداده اند و اوضاع در لیگ ایران برای شان مساعد تر است.

با این حال عبادی پور با باشگاه شهرداری ارومیه هنوز یک سال قرارداد دارد و او هنوز تصمیمی نگرفته است اما این پیشنهادات نشان دهنده عملکرد چشم گیر او در لیگ جهانی 2015 بوده است.


ویدیو : مشتریان اروپایی به دنبال عبادی پور