مشاور جدید وزیر اقتصاد مشخص شد :  اخبار  سیاسی  - سید مالک حسینی مشاور وزیر ...



وزیر اقتصاد , استیضاح وزیر اقتصاد , نخست وزیر جدید انگلیس


 اخبار  سیاسی  - سید مالک حسینی مشاور وزیر اقتصاد شد

سید مالک حسینی مشاور وزیر و رئیس جدید مرکز اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی شد.

به گزارش تسنیم به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)، صبح امروز طی مراسمی با حضور معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت وزارت اقتصاد، محمد شرفشاهی مشاور وزیر و مدیر کل دفتر وزارتی و جمعی از مدیران و کارکنان وزارتخانه، سید مالک حسینی به عنوان مشاور وزیر و رییس جدید مرکز اطلاع رسانی وزارت اقتصاد معرفی شد.

این گزارش حاکی است، احمد صادقی گلمکانی طی سخنانی در این جلسه، با تقدیر از زحمات محمد متین رییس سابق مرکز اطلاع رسانی وزارت اقتصاد، سید مالک حسینی را با توجه به سوابق موفق رسانه ای و مدیریتی، فردی مناسب برای تصدی این پست خواند و برای وی در انجام وظایف محوله آرزوی موفقیت کرد.

گلمکانی با اشاره به انتظارات موجود از وزارت اقتصاد به عنوان متولی اصلی اقتصاد کشور و تلاش شایسته تقدیر مسئولان و کارکنان این وزارتخانه برای تحقق این انتظارات، یادآور شد: این زحمات و تلاش بی شائبه، با عملکرد مناسب مرکز اطلاع رسانی وزارتخانه در انعکاس مطلوب آن به جامعه، کارکرد مطلوب و بسیار موثرتری می یابد.

وی افزود: باید به یاد داشته باشیم، مردمی که با برخورداری از شعور کامل، حماسه سیاسی انتخابات 24 خرداد ماه سال 1392 را آفریدند، هر چه بیشتر در جریان اقدامات، برنامه ها و تنگناهای احتمالی ما قرار بگیرند، همنوایی بیشتری با اهداف تعریف شده وزارتخانه خواهند داشت.

صادقی گلمکانی با توانمند خواندن کارکنان مرکز اطلاع رسانی وزارت اقتصاد، در عین حال با توجه به پیچیدگی و حساسیت وظایف تعریف شده این مرکز، بر لزوم توجه بیش از پیش به امر آموزش نیروی انسانی در آن تاکید کرد.

بنا بر این گزارش، سید مالک حسینی مشاور وزیر و رئیس جدید مرکز اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز طی سخنانی در این جلسه، با تقدیر از زحمات و خدمات محمد متین رئیس پیشین این مرکز و تشکر از حسن اطمینان وزیر اقتصاد به خود، بر اهمیت اطلاع رسانی مناسب در خصوص عملکرد، برنامه ها و اهداف وزارتخانه تاکید کرد.

حسینی با بیان اینکه "روابط عمومی پهنه ای است که از مدیریت بحران تا مدیریت رفتار مدیران را شامل می شود" اظهار داشت: برای نزدیک شدن به چنین کارکردی، باید نگاه سنتی خودمان به رسانه ها و مخاطبان را تغییر بدهیم.

این گزارش حاکی است، محمد متین رییس سابق مرکز اطلاع رسانی وزارت اقتصاد نیز طی سخنانی در ادامه جلسه، از همکاری، تعهد و زحمات کارکنان این مرکز در دوره تصدی خود تشکر کرد.

وی همچنین برای سید مالک حسینی ریاست جدید مرکز اطلاع رسانی وزارت اقتصاد آرزوی موفقیت کرد.

مدیر شبکه خبری بین المللی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی، منشی کمیسیون صحن اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام، مدیر ارتباطات و عضو گروه مشاورین جوان شهردار تهران، دبیر شبکه ملی سازمان های غیردولتی جوانان ایران، رییس شورای موسسین خانه سازمان های غیردولتی ایران، دبیر سرویس اجتماعی روزنامه اسرار، عضو شورای سیاستگذاری هفته نامه های میهن و بازتاب، دبیر بین الملل پایگاه خبری تحلیلی تابناک، صاحب امتیاز و مدیر مسئول روزنامه بامداد جنوب، دبیر سیاسی روزنامه ملت ما و مدیر مسول پایگاه های خبری رویدادهای ایران و انتخاب ایرانی از سوابق حرفه‌ای سید مالک حسینی است.
 اخبار سیاسی - تسنیم


ویدیو : مشاور جدید وزیر اقتصاد مشخص شد