مشاهده هیولایی عجیب در چین +عکس : یک گردشگر چینی با دیدن هیولایی عجیب در نزدیکی ...


یک گردشگر چینی با دیدن هیولایی عجیب در نزدیکی شهر بیجینگ دهانش از تعجب باز مانده بود و تا چند دقیقه نمی توانست آن چه با چشمان خود دیده است را باور کند.      
پادشا: یک گردشگر چینی با دیدن هیولایی عجیب در نزدیکی شهر بیجینگ دهانش از تعجب باز مانده بود و تا چند دقیقه نمی توانست آن چه با چشمان خود دیده است را باور کند.

این مرد چینی با دوستان خود به یکی از روستاهای اطراف شهر بیجینگ به نام Huairou رفته بود که یک غول شبیه انسان را می بیند و از آن عکس بر می دارد و در اینترنت منتشر می کند. اما بسیاری از کاربران این عکس را جعلی و ساختگی می دانند و به واقعی بودن آن شک دارند.

اما از این موجود عجیب که شبیه فیلم های علمی-تخیلی است، فیلمی هم وجود دارد که آن را در کوهستان به تصویر می کشد. 

فردی  که این تصاویر را ثبت کرده است، ادعا می کند: «من در حال گردش کردن در کوه بودم که ناگهان این هیولای شبیه فیلم های فضایی را دیدم. همان هنگام چندین عکس از او برداشتم. اما اکنون از این همه شجاعتی که به خرج داده ام بسیار تعجب می کنم.»

اما معمای این هیولا پس از انتشار تصاویر در اینترنت برملا شد. هنرپیشه ای که لباس هیولای فضایی را به تن داشته است در این مورد توضیح می دهد: «من و همکارانم برای ضبط فیلم کوتاه علمی-تخیلی به کوه های اطراف شهر رفته بودیم. هنگامی که من در گوشه ای نسشته بودم و استراحت می کردم، ناگهان فردی در مقابلم ظاهر شد و از من عکس گرفت و فرار کرد.»

البته در ماه های گذشته گزارشات متعددی از مشاهده موجودات عجیب گزارش شده است. به طور مثال، در ماه آوریل، یک کوهنورد کانادایی ویدئویی در اینترنت منتشر کرده است که شبیه ساسکواچ (هیولای افسانه ای که شبیه انسان است)  است.

مشاهده موجود عجیب , کسب درآمد از مشاهده آگهی , مشاهده خلافی خودرو

مشاهده قبض تلفن ثابت , مشاهده قبض همراه اول , مشاهده قبض تلفن ثابت تهران

عجیب , دانستنی های عجیب , عجیب ترین هتل های دنیا

حوادث عجیب , اخبار عجیب , مشاهده خلافی

مشاهده صورتحساب تلفن ثابت , مشاهده صورتحساب همراه اول , حیوانات عجیب

عجیب و غریب , عجیب ترین ها , دانستنیهای عجیب


ویدیو : مشاهده هیولایی عجیب در چین +عکس