مس 1 - 0 استقلال ؛ خوش قولی بابا چیرو! : در ادامه‌ رقابت‌های هفته‌ی بیستم لیگ ...


در ادامه‌ رقابت‌های هفته‌ی بیستم لیگ برتر فوتبال، صدرنشین لیگ برتر با نتیجه 1 بر صفر در ورزشگاه آزادی مغلوب میزبان مس كرمان شد. استقلال در خانه خودش مغلوب مس کرمان شد.

 در ادامه‌ رقابت‌های هفته‌ی بیستم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال استقلال، صدرنشین لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی مغلوب مس کرمان شد.

مس کرمان تا پیش از این پیروزی در رده هفدهم جدول لیگ برتر بود.

تک گل این مسابقه را احمد حسن زاده برای مس به ثمر رساند.

در دقیقه 86 ضربه محسن خلیلی به تیر دروازه استقلال خورد و در برگشت احمد حسن‌زاده برای مس گلزنی کرد تا بلاژویچ که پس از 10 سال به ورزشگاه آزادی آمده بود برد شیرینی را کسب کند.

 استقلال در نیمه اول این بازی، با وجود در اختیار داشتن توپ و میدان نتوانست فرصت‌های گلزنی زیادی ایجاد كند، شاگردان بلاژویچ هم در این دیدار خارج از خانه با اندیشه‌ی تساوی وارد و گل نخوردن وارد میدان شده بودند اما نیم نگاهی هم به بازکردن دروازه حریف داشتند.

شاگردان مظلومی در دقایق پایانی نیمه اول صاحب یكی دو موقعیت گلزنی شدند اما تجمع مدافعان نارنجی پوش اجازه‌ی باز شدن دروازه‌ی این تیم را نداد.

استقلال در نیمه دوم بازی تهاجمی تری به نمایش گذاشت و چند فرصت گلزنی را از دست داد. مس کرمان هم یکی دو فرصت خوب گلزنی داشت.

میروسلا بلاژویچ، سرمربی مس کرمان، پیش از آغاز این دیدار وعده کرده بود که شاگردانش در برابر استقلال با تمام قوا ایستادگی می کنند.

بلاژویچ آخرین بار در پاییز سال 1380 در ورزشگاه آزادی حضور یافت. وی در آن زمان سرمربی تیم ملی ایران بود و هدایت این تیم را در برابر ایرلند جنوبی، برای راهیابی به جام جهانی 2002 بر عهده داشت.

در آن بازی تاریخی، ایران با گل دقیقه 90 یحیی گل محمدی 1 بر صفر حریف خود را شکست داد ولی به دلیل باخت 2 بر صفر در بازی رفت، از صعود به جام جهانی بازماند.

بلاژویچ و تیم ملی کشورمان از دقیقه 70 آن بازی با اعتراض تماشاگران مواجه شدند و همین باعث شد بلاژویچ خاطره تلخی از آخرین حضور خود در ورزشگاه آزادی داشته باشد.


منبع: عصرایران


ویدیو : مس 1 - 0 استقلال ؛ خوش قولی بابا چیرو!