مسی در سال جدید از خواب بیدار شد : مهاجم بارسلونا در سال 2016 آمار گلزنی‌اش ...


مهاجم بارسلونا در سال 2016 آمار گلزنی‌اش را بهتر کرده است. خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس، با گذشت یک ماه از سال جدید لیونل مسی به دوران اوج خود بازگشته است و در دو بازی آخر بارسلونا برابر مالاگا و اتلتیکو مادرید نقشی تعیین کننده داشت. آبی اناری ها در این دو دیدار بازی ضعیفی ارائه دادند. با شروع سال جدید مهاجم آرژانتینی آمار گلزنی اش را به یک گل در هر بازی رساند.

از زمان شروع فصل تا پایان دسامبر، مسی در 18 بازی 13 گل به ثمر رساند. در این مدت به علت آسیب دیدگی زانو نزدیک به دو ماه از میادین دور بود و سه هفته پس از بازگشت پایش به گلزنی باز شد، اما در سال جدید بر اساس آمار 6 گل در پنج بازی لالیگا به ثمر رسانده است.

او در داربی کاتالونیا مقابل اسپانیول در کورنیا گلی نزد اما برابر گرانادا هت تریک کرد. این دیدار چهار بر صفر پایان یافت. در جشنواره گل برابر اتلتیک بیلبائو یکی از 6 گل را به ثمر رساند. گل دوم تیمش را مقابل مالاگا زد تا تساوی با برد عوض شود. او گل تساوی آبی اناری ها را برابر اتلتیکو مادرید به ثمر رساند. در کوپا دل ری مقابل اسپانیول دو گل را وارد دروازه حریف کرد. این بازی چهار بر یک به پایان رسید. در دو دیدار رفت و برگشت برابر اتلتیک به میدان نرفت.

با این حال او در تعداد گل‌ها پشت سر دو هم بازی خود قرار گرفته است. لوییس سوارس در تمام بازی‌ها این فصل ( 32 بازی) 31 گل به ثمر رسانده و نیمار در 27 بازی 21 گل زده است. در پاس های گل نیز آن ها عملکرد بهتری داشتند. مسی تاکنون 10 نیمار 17 و سوارس 14 پاس گل داده اند.


ویدیو : مسی در سال جدید از خواب بیدار شد