مسیر صعود تراکتور و سپاهان در لیگ قهرمانان : با شکست در هفته چهارم، صعود به ...


با شکست در هفته چهارم، صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان دور از دسترس نمایندگان ایران به نظر می رسد. البته تراکتورسازی شانس بیشتری نسبت به سپاهان دارد. تماشا: با شکست در هفته چهارم، صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان دور از دسترس نمایندگان ایران به نظر می رسد. البته تراکتورسازی شانس بیشتری نسبت به سپاهان دارد.

تراکتوری ها که شش امتیاز با صدر جدول فاصله دارند، باید با رتبه نخست خداحافظی و شانس خود را در رده دوم جست و جو کنند. بازی مقابل الجیش در تبریز، فرصت مناسبی است تا شاگردان تونی اختلاف یک امتیازی با تیم قطری را جبران کنند.

حسب حداقل یک تساوی در خانه الجزیره و پیروزی بر الجیش در روز آخر مقابل چشمان هواداران تبریزی، تراکتورسازی را حتما به عنوان تیم دوم گروه به مرحله حذفی خواهد فرستاد.

تراکتوری ها اگر در خانه الجزیره ببازند، برای صعود باید الجیش را شکست دهند و امیدوار باشند الشباب در خانه خود به الجزیره راه ندهد. راه دیگر صعود تراکتورسازی، تساوی در دو بازی آینده و امیدواری به شکست خانگی الجیش مقابل الشباب است که کمی دور از ذهن به نظر می رسد. تبریزی ها برای صعود بی دردسر باید 4 امتیاز از این دو بازی را جمع کنند.

سپاهان اما تنها یک راه صعب العبور پیش روی خود می بیند. آنها در اولین گام باید النصر را در خانه اش ببرند و به امید شکست خانگی الغرافه مقابل الاهلی قدرتمند بنشینند. هر نتیجه دیگری سپاهان را در هفته پنجم ناامید می کند اما اگر نتایج این دو بازی، آنگونه که گفته شد به سود اصفهانی ها رقم بخورد، پیروزی 2- صفر در روز آخر مقابل الغرافه در اصفهان، معجزه زردها را کامل خواهد کرد.


ویدیو : مسیر صعود تراکتور و سپاهان در لیگ قهرمانان