مسنجر فیسبوک برای اپل واچ عرضه شد : برای اولین بار در کنفرانس ۹ سپتامبر (۱۸ ...


برای اولین بار در کنفرانس ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) شاهد نمایش مسنجر فیس‌بوک برای اپل واچ بودیم و خوش‌بختانه حالا شاهد قرار گرفتن این اپلیکیشن در اپ استور اپل و عرضه‌ی عمومی آن نیز هستیم. zoomit.ir - حمید ملکی: برای اولین بار در کنفرانس ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) شاهد نمایش مسنجر فیس‌بوک برای اپل واچ بودیم و خوش‌بختانه حالا شاهد قرار گرفتن این اپلیکیشن در اپ استور اپل و عرضه‌ی عمومی آن نیز هستیم.

انواع مسنجر برای کامپیوتر , اینستاگرام برای فیسبوک , بستن یک پست برای یک شخص در فیسبوک

اپلیکیشن مسنجر فیس‌بوک برای ساعت‌هایی که WatchOS 2 روی آن‌ها نصب شده است هم اکنون قابل دریافت است. این اپلیکیشن به کاربران امکان ارسال استیکر، لایک و کلیپ صوتی را خواهد داد همچنین به وسیله این مسنجر می‌توانید به اعلان‌ها نیز جواب دهید.

نحوه ی کار کردن با نرم افزار یاهو مسنجر برای کامپیوتر , راه حلی برای کار کردن یاهو مسنجر قدیمی , چگونه بات مسنجر فیسبوک بنویسم

قبل از نصب این مسنجر بر روی اپل واچ باید مسنجر فیسبوک را روی آیفون خود نصب کنید. سپس مسیر زیر را دنبال کنید:

Watch app > My watch > Messenger > Show App on Apple watch

این مسنجر علاوه بر پشتیبانی از اپل واچ می‌تواند با جستجوی اسپات لایت بر روی آیفون و آیپد هماهنگ شود. مسنجر جدید با برخی از ویژگی‌های مالتی‌تسکینگ iOS 9 در آیپد به خوبی هماهنگ است. مسنجر فیس‌بوک با دو ویژگی اسپلیت ویو (Split view) و اسلاید اوور (Slide Over) به خوبی سازگار است.

اموجی فیسبوک مسنجر , اینستاگرام برای ویندوز 10 عرضه شد , زمان عرضه اندروید 7 برای گلکسی اس 6

با کمک جستجوی اسپات لایت کاربر می تواند بدون باز کردن اپلیکیشن به جستجو در بین مخاطبان و مکالمات بپردازد. اسپات لایت توسط اپل برای داشتن جستجویی جامع در گوشی‌های مبتنی بر iOS توسعه یافته است.


ویدیو : مسنجر فیسبوک برای اپل واچ عرضه شد