مسعود کیمیایی هم به «خنده بازار» می آید : این شب ها «خنده بازار» مطابق چند ...


این شب ها «خنده بازار» مطابق چند سال گذشته یکی از برنامه های ترکیبی طنز تلویزیون است که به مناسب ماه مبارک رمضان از شبکه سوم سیما پخش می شود. روزنامه تماشا: این شب ها «خنده بازار» مطابق چند سال گذشته یکی از برنامه های ترکیبی طنز تلویزیون است که به مناسب ماه مبارک رمضان از شبکه سوم سیما پخش می شود. شهاب عباسی کارگردان این سریال در گفتگو با «تماشا» درباره واکنش های مردم می گوید: «امسال به طرز وحشتناکی کارمان سخت شده چه به لحاظ سوژه ها و چه به لحاظ کنار آمدن با عادت و سلیقه مردم نسبت به «خنده بازار». ما همیشه سعی می کنیم که تازگی برنامه حفظ شود اما خب از این جهت که این برنامه آیتمی هست یک جاهایی واقعا دستمان بسته است و به گروه فشار می آید. هر دفعه مجبوریم برای نوشتن و بازی و ... کلی فسفر بسوزانیم تا به یک ایده خلاقانه و جدید برسیم اما خب خوشحالم که مردم در مواجهه با ما در این مدت راضی بودند.»

اردشیر خودش به من گفت که شبیه سلطان سلیمانه!


او درباره آیتم «حریم سلطان» که کلی طرفدار پیدا کرده حرف های جالبی می زند: «ما بحث انتقاد از ماهواره را همیشه در برنامه داشتیم اما در ماه رمضان سعی کردیم به یکی از مهمترین این تهاجم فرهنگ یعنی سریال «حریم سلطان» اشاره کنیم. من خودم این سریال را نمی بینم چون به نظرم عین تحریف و دروغگویی است اما مخاطبان زیادی دارد و متاسفانه باید بگویم که خیلی از بچه های گروه خودمان هم آن را تماشا می کردند (می خندد). اردشیر (بازیگر نقش سلطان) خیلی قبل پیش، خودش به من گفت که شبیه سلطان سلیمان است و اگر بخواهیم با این کاراکتر شوخی کنیم می توانیم روی او حساب کنیم. وقتی پیشنهاد این آیتم را به شبکه دادیم با تایید مواجه شدیم و آن وقت دیدیم گریم سلطان سلیمان حسابی روی صورت اردشیر جواب داد.»



آیتم مسعود کیمیایی خیلی خوب شده؛ منتظر باشید


عباسی می گوید که ممیزی خاصی روی برنامه اش صورت نگرفته و اگر با هنرمندی شوخی می کند قصد مسخره کردن او را ندارد.

مسعود کیمیایی , ازدواج بازیگر خنده بازار , ایراندوست خنده بازار

او اینطور به «تماشا» می گوید: «هنوز شوخی های ما در آیتم «هفت» ادامه دارد. مناظره اسعدیان و فرح بخش خیلی جالب بود و باید حتما آیتمی برای آن بنویسیم حیف است از دست برود! خود آقای گبرلو به شدت انسان باجنبه و انتقادپذیری است و آن اوایل با من صحبت کرد و گفت که اگر راهنمایی خواستیم به ما کمک می کند. آیتمی هم برای مسعود کیمیایی تولید کردیم که خیلی جالب شده و قرار است پخش شود. ما این اشخاص را دوست داریم و همیشه به قصد شوخی آنها را به تصویر می کشیم و هیچگاه قصد مسخره کردن هیچ کسی را نداشتیم.»


ویدیو : مسعود کیمیایی هم به «خنده بازار» می آید