مسافر شیاد از راننده‌ها پول قرض می‌گرفت : اخبار حوادث - مسافر شیاد از راننده‌ها ...



اخبار حوادث - مسافر شیاد از راننده‌ها پول قرض می‌گرفت

مسافر شیاد که با فریب رانندگان مشهدی از آنها پول قرض می‌گرفت و متواری می‌شد، از سوی پلیس دستگیر شد.

به گزارش همشهری، رییس کلانتری نجفی مشهد در این باره به جام جم گفت: چندی پیش مرد راننده ای با حضور در این کلانتری از مردی به اتهام سرقت شکایت کرد.

در تحقیق از شاکی معلوم شد، مسافری را دربستی به یکی از محله های شهر مشهد می برده که مسافر در میانه راه ادعا کرده قصد دارد بدهی یکی از دوستانش را بپردازد، اما 50 هزار تومان کم دارد بنابراین با این ترفند راننده را فریب داده و با دریافت این مبلغ از او می خواهد تا وی را در محله دیگری پیاده کند تا او بدهی اش را بپردازد.

سرهنگ منصوری افزود: پس از پیاده شدن مسافر، راننده هرچه منتظر می ماند، خبری از او نمی شود و پی می برد او یک سارق بوده است.

با تشکیل پرونده و صدور دستور قضایی، جستجو برای دستگیری مسافر سارق آغاز شد تا این که رانندگان دیگری نیز با حضور در کلانتری از مسافر شیاد شکایت کردند. در تحقیق از شاکیان معلوم شد، آنها نیز به شیوه ای مشابه در دام همان متهم تحت تعقیب گرفتار شده اند.

وی یادآور شد: جستجو برای یافتن متهم فراری ادامه داشت تا این که دو روز پیش، وی در یکی از محله های مشهد در حالی که قصد سرقت از راننده ای دیگر را داشت، دستگیر شد و به جرمش اعتراف کرد.

بنا بر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهم میانسال، تحقیقات تکمیلی از وی برای مشخص شدن دیگر جرایمش ادامه دارد. مالباختگانی که در دام مرد سارق گرفتار شده اند، می توانند به کلانتری نجفی مشهد در استان خراسان رضوی مراجعه کنند.

اخبار حوادث - همشهری

 


ویدیو : مسافر شیاد از راننده‌ها پول قرض می‌گرفت