مسائل مالی می‌تواند مانع قهرمانی استقلال شود : کرار، تنها نگرانی مسئولان است.  استقلال ...



استقلال مالی , قهرمانی استقلال در اسیا , آخرین قهرمانی استقلال در لیگ برتر

کرار، تنها نگرانی مسئولان است.

 استقلال با ارایه یک بازی تماشاگرپسند توانست در دومین بازی خود مقابل ملوان نیز ٣ امتیاز را کسب کند و در صدر جدول قرار گیرد.


انتظار برای بازی زیبا
محمود فکری،‌ پیشکسوت استقلال با اشاره به پیروزی آبی‌پوشان مقابل ملوان به «شهروند» می‌گوید: «باتوجه به این‌که در بازی‌های نخست لیگ بیشتر جمع‌آوری امتیازات مهم است تا بازی زیبا‌، دو پیروزی اخیر در آینده می‌تواند کمک زیادی به آبی‌پوشان کند.

 

البته این دلیلی نیست که از هفته پنجم و ششم در انتظار ارایه بازی زیباتری از استقلال نباشیم. در رویارویی استقلال و ملوان شاهد این بودیم که آبی‌پوشان بعد از زدن ٢ گل عقب کشیدند که این یک اتفاق طبیعی است، اما یک تیم با برنامه حتی زمانی که عقب هم می‌کشد، برای ضدحملات برنامه دارد و درواقع برای حریف تله‌گذاری می‌کند.

 

فکر می‌کنم برای کادر فنی استقلال در این دیدار بیشتر مهم این بود که از ٢ گل زده خود محافظت کند و این اتفاق رخ داد.»


تاثیر مشکلات مالی
«آیا این روند تا پایان فصل ادامه پیدا می‌کند؟» مربی سابق استقلال دراین‌باره پاسخ می‌دهد: «‌باید خیلی از نواقص در باشگاه رفع شود. یکی از مهم‌ترین مسائل، مشکلات مالی است که از همین روزهای ابتدایی فصل نیز زمزمه‌های آن به گوش می‌رسد.

 

قطعا نحوه پرداختی حق و حقوق بازیکنان در عملکرد آنها در زمین تأثیر مستقیم دارد و اگر باشگاه نتواند کار خودش را در این زمینه به درستی انجام دهد، در روند تیم خلل ایجاد می‌شود.

 

از نظر فنی نیز مطمئنا در هفته‌های اول یکسری ضعف‌ها در تمام تیم‌ها دیده می‌شود اما نکته مثبتی که در این استقلال دیدیم،‌ کاهش چشمگیر اشتباهات فردی بازیکنان است. در فصل قبل که خودم در کادر فنی استقلال عضویت داشتم،‌ بیشترین ضربه را از همین اشتباهات فردی خوردیم.»


موضوع کرار
فکری، حرف‌های پایانی خود را به حاشیه‌های تمام‌نشدنی کرار ربط می‌دهد: «وقتی مسئولان باشگاه استقلال به واسطه یک‌سال کار با این بازیکن از او شناخت داشتند، یا نباید با او قرارداد می‌بستند یا این‌که بعد از عقد قرارداد باید به تعهداتشان عمل می‌کردند.

 

با این حال از کرار هم انتظار می‌رود کمی صبر و تحمل بیشتری داشته باشد. فکر می‌کنم درحال حاضر موضوع کرار تنها نگرانی استقلالی‌ها است.»


اخبار ورزشی - شهروند


ویدیو : مسائل مالی می‌تواند مانع قهرمانی استقلال شود