مرگ کودک 3 ساله با تفنگ شبیه اسباب بازی! : پسربچه ای 3 ساله در کارولینای جنوبی ...


پسربچه ای 3 ساله در کارولینای جنوبی که همراه با خواهر 7 ساله اش با تفنگی صورتی رنگ و شبیه به اسباب بازی، بازی می کردند، کشته شد.        
 پادشا:  پسربچه ای 3 ساله در کارولینای جنوبی که همراه با خواهر 7 ساله اش با تفنگی صورتی رنگ و شبیه به اسباب بازی، بازی می کردند، کشته شد.

به گزارش پادشا، هنوز مشخص نیست که کدامیک از آنها ماشه را کشیده است. به هنگام تیراندازی، آنها تحت مراقبت پدربزرگ و مادربزرگشان بودند، ولی وقتی این اتفاق افتاد، آنها در اتاق حضور نداشتند. مسئولین اعلام نکرده اند که این بچه ها چطور به تفنگ دسترسی پیدا کرده اند.

تفنگ های رنگی، بخشی از تلاش اسلحه سازان برای جذاب تر ساختن سلاح های کمری برای بانوان است. حتی یکی از شهروندان، اسلحه AR-15 خود را تغییر داده است و آن را شبیه به تفنگ نیمه اتوماتیک گربه کیتی کرده است. با این حال، رنگی بودن تفنگ ها، آنها را برای بچه ها جذاب تر می کند.

به گزارش پادشا، در حال حاضر تعدادی از والدین با قانونگذاران تماس گرفته اند تا تولید و فروش این سلاح ها را متوقف کنند. متن اعتراض آنها در سایت change.org بدین شرح است:

"ما درخواست می کنیم که اسلحه سازان مسئول باشند و تولید و فروش تفنگ های کمری و نیمه اتوماتیک رنگی را متوقف کنند. این سلاح ها شبیه به اسباب بازی هستند و برای کودکانی که نمی توانند تفاوت بین اسباب بازی و سلاح واقعی را تشخیص دهند، خطرناک می باشند.

ما به سازندگان اسباب بازی در این کشور خطاب می کنیم و از آنها انتظار داریم که استانداردهای بالای ایمنی را رعایت کنند و از صنعت اسلحه سازی هم می خواهیم که همین کار را بکند. درخواست می کنیم که فوراً در این مورد اقدام شود."


ویدیو : مرگ کودک 3 ساله با تفنگ شبیه اسباب بازی!