مرگ همسر قاضی سابق دادگستری، جنایت یا خودکشی : مرگ همسر قاضی سابق دادگستری، ...



مرگ همسر قاضی سابق دادگستری، جنایت یا خودکشی

جعفری- قاضی سابق دادگستری که به اتهام قتل همسر سومش برای سومین بار پای میز محاکمه نشسته بود کشتن همسرش را انکار کرد و مدعی شد او خودکشی کرده است.

به گزارش خراسان، شامگاه روز ۲۳شهریور سال ۸۴ به ماموران پلیس شهرستان خوی خبر رسید زن ۱۷ ساله ای به نام مریم بر اثر شلیک گلوله جان باخته است.تحقیقات در این باره ادامه یافت و افسران آگاهی در جریان بازجویی از همسر مقتول به ضد و نقیض گویی های او پی بردند و دریافتند او از قبل با همسرش اختلاف داشته و به دلیل سوء ظن به همسرش بارها در خانه را به رویش قفل کرده است. 

گزارش کارشناسان پزشکی قانونی و اسلحه شناسی نشان می داند مقتول خودکشی نکرده بلکه قربانی توطئه ای شوم شده است. در چنین شرایطی متهم با رای قضات به اتهام قتل همسرش به قصاص محکوم شد.

این رای در دیوانعالی کشور نقض شد و متهم در دومین دور ازمحاکمه از اتهام قتل عمد تبرئه شد. اما دومین رای نیز شکسته شد تا این که صبح دیروز این مرد برای بار سوم در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد. جلسه محاکمه روز گذشته در شعبه ۷۴ برگزار شد، پس از طرح تقاضای قصاص اولیای دم یک کارشناس اسلحه شناسی به تشریح کارشناسی ماجرای شلیک گلوله پرداخت و بعد از دفاع متهم ۵ قاضی دادگاه برای اخذ تصمیم وارد شور شدند./خراسان

 


ویدیو : مرگ همسر قاضی سابق دادگستری، جنایت یا خودکشی