مرگ ناخواسته مرد معتاد به دست کارمند کمپ ترک اعتیاد/ دادگاه، متهم را به پرداخت دیه محکوم کرد :



اخبار حوادث - مرگ ناخواسته مرد معتاد به دست کارمند کمپ ترک اعتیاد/ دادگاه، متهم را به پرداخت دیه محکوم کرد

پسر جوانی که در راه کمپ پسری را که برای ترک اعتیاد به کمپ می رفت برای جلوگیری از سر و صدایش خفه کرده بود از سوی قضات دادگاه کیفری به پرداخت دیه محکوم شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پنجم فروردین سال 92 ماموران پلیس شهرری در جریان وقوع یک قتل قرار گرفتند و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند که با حضور در صحنه به تحقیق در این رابطه پرداختند.

تجسس ها نشان می‌داد که پسر جوانی به نام "مجید" زمانیکه برای ترک اعتیادش به کمپ برده می شد از سوی یکی از کارکنان کمپ خفه شده بود، بنابراین بلافاصله "بهزاد" دستگیر شد اما در بازجویی به قتل اعتراف نکرد.

وی به ماموران گفت: من خودم از بچه های کمپ بودم و برای ترک اعتیادم آنجا زندگی می کردم. آن روز پدر و مادر مجید از ما خواستند تا "مجید" را برای ترک اعتیاد به کمپ ببریم که من و سه نفر از دوستانم که یکی از آنها مدیر کمپ و دیگری هم نظافتچی کمپ بود به سراغ "مجید" رفتیم، در راه مجید تقلا می کرد که از دست ما فرار کند. او مرتب فحش می داد و فریاد می زد، من هم برای اینکه او را ساکت کنم با چفیه دور دهنش را بستم که او هم به خاطر تقلاهایش کشته شد.

با اعتراف این پسر وی از سوی دادسرا مجرم شناخته شد و پرونده برای رسیدگی به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد.

متهم صبح دیروز در مقابل هیات قضایی شعبه 71 ایستاد و از خود دفاع کرد، وی همچنان اظهارات قبلی خود را مطرح کرد و گفت که قصد کشتن نداشته است.

در پایان نیز با وجود درخواست قصاص خانواده اولیای دم، قضات دادگاه کیفری این قتل را غیر عمد شناخته و متهم را به پرداخت دیه محکوم کردند.‎

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو : مرگ ناخواسته مرد معتاد به دست کارمند کمپ ترک اعتیاد/ دادگاه، متهم را به پرداخت دیه محکوم کرد