مرگ مشکوک دختر دبیرستانی / تصویر +18 : مرگ مشکوک دختر دبیرستانی / تصویر +18 پایگاه ...



مرگ مشکوک دختر دبیرستانی / تصویر +18

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دادستان شهرستان بوکان در مصاحبه با هفته نامه محلی «صدای آشنا» در خصوص مرگ مشکوک دختر دبیرستانی در این شهر گفته است: «سمیه در آخرین دست نوشته‌های شخص‌اش برای رسیدن روز ۱۶ فروردیدن لحظه شماری کرده و اشتیاق فراوانی برای رسیدن به این روز داشته است و بار‌ها از خودکشی سخن به میان آورده است.»

 

به گزارش انتخاب به نقل از پارسینه؛ حجت الاسلام گل حسینی ضمن اعلام این مطلب که هیچ گونه آثار ضرب، جرح، کبودی و مقاومتی بر روی جسد مقتول دیده نمی‌شود گفت: هیچ تعرض و تجاوزی به متوفی صورت نگرفته و ظاهر جسد کاملا سالم است. پزشک قانونی استان هم نظر پزشک قانونی بوکان را تایید می‌کند و روشن می‌شود که سمیه‌‌ همان روز مفقود شدن جان باخته است و علت مرگ خفه شدن در آب تشخیص داده می‌شود. اما با روشن شدن نتایج آزمایشات سم‌شناسی هر چه بیشتر واقعیت هویدا خواهدشد.

 

سکس دختر دبیرستانی , مرگ مشکوک دانشجوی دختر دانشگاه کردستان , مگ مشکوک دانشجوی دختر

 

وی در ادامه مصاحبه با این هفته نامه محلی گفت: گفته‌های دوستانش حکایت از این دارد که قرار بوده دوست پسرهای سمیه برای وی یک خانه مجردی اجاره کنند تا سمیه از خانواده‌اش جدا زندگی کند. در این رابطه تاکنون هشت نفر دستگیر شده‌اند یک نفر از بازداشت شدگان که مضمون اصلی ماست چهل سال سن د ارد و متاهل است و خود اعتراف کرده است که قبل و بعد از مفقود شدن سمیه با وی تماس داشته و قرار بوده روز ۱۶ فروردین برای وی یک خانه اجاره کند.

وی افزود: تحقیقات در مورد این پرونده به صورت ویژه ادامه دارد و تا روشن شدن موضوع و احراز علت اصلی مرگ (مرگ یا خودکشی) بررسی‌ها ادامه خواهد یافت./انتخاب


ویدیو : مرگ مشکوک دختر دبیرستانی / تصویر +18