مرگ سخنگوی القاعده تایید شد : گروه تروریستی القاعده روز پنجشنبه مرگ «آدام گادن» ...


گروه تروریستی القاعده روز پنجشنبه مرگ «آدام گادن» ملقب به عزام آمریکایی سخنگوی خود را در حملات هواپیماهای بدون سرنشین در مرز پاکستان و افغانستان تایید کرد. باشگاه خبرنگاران: گروه تروریستی القاعده روز پنجشنبه مرگ «آدام گادن» ملقب به عزام آمریکایی سخنگوی خود را در حملات هواپیماهای بدون سرنشین در مرز پاکستان و افغانستان تایید کرد.

القاعده روز پنجشنبه مرگ «آدام گادن» ملقب به عزام آمریکایی سخنگوی خود و دو گروگان غربی در حملات هواپیماهای بدون سرنشین در مرز پاکستان و افغانستان در اوایل سال 2015 را تایید کرد.

دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم , تایید , سخنگوی دولت

این تایید در نسخه «ویژه» نشریه انگلیسی زبان «حیات مجدد القاعده» انجام گرفت که روز پنجشنبه توسط مرکز آمریکایی نظارت برگروه های افراطی منتشر شد.

به گفته "حسام یوسف" سردبیر نشریه در این بخش گزیده ای از مصاحبه با عزام آمریکایی پیش از کشته شدنش در اوایل سال 2015 منتشر شده است. وی افزود احمد فاروق از دیگر اعضای القاعده و وارن وینیستین آمریکایی و جیوانی لوپورتو ایتالیایی امدادگران غربی در حمله مشابه دیگری چند هفته پیش کشته شدند.

باراک اوباما، رییس جمهور آمریکا 23 آوریل کشته شدن اشتباه دو گروکان را در عملیات نظامی این کشور اعلام و با بر عهده گرفتن مسئولیت آن، عذرخواهی کرده بود.


ویدیو : مرگ سخنگوی القاعده تایید شد