مرگ تلخ عابر پیاده در خط BRT : پلیس راهور تهران اعلام کرد: بر اثر برخورد یک ...


پلیس راهور تهران اعلام کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو با عابر پیاده در خط ویژه اتوبوس‌های تندرو (BRT) عابر پیاده کشته شد. خبرگزاری ایسنا: پلیس راهور تهران اعلام کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو با عابر پیاده در خط ویژه اتوبوس‌های تندرو (BRT) عابر پیاده کشته شد.

 این حادثه حوالی ساعت یک بامداد چهارشنبه در بزرگراه رسالت مسیر شرق به غرب تقاطع 16 متری دوم رخ داد و در پی آن یک دستگاه خودرو سواری با عابر پیاده در خط ویژه برخورد کرد که بر اثر آن عابر 24 ساله در دم کشته و راننده متخلف نیز به همراه خودرو خود از محل متواری شد.

پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تاکید بر این که خط ترمز 22 متری خودرو مذکور نشان از سرعت غیرمجاز آن داشته است اعلام کرد: در عین حال عابر پیاده نیز می‌توانست از پل هوایی برای عبور استفاده کند که متاسفانه ترجیح داده است که به جای آن از گاردریل 2 طبقه بالا رود!

بر این اساس مقصر این حادثه 50 درصد عابر پیاده به دلیل عدم استفاده از پل عابر و 50 درصد نیز راننده خودروی سواری متواری شده از محل به دلیل عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مجاز اعلام شده است.

پلیس راهور تهران در پایان با تاکید بر این که عابران برای عبور از عرض بزرگراه باید حتما از پل‌های عابر پیاده استفاده کنند اعلام کرد: در عین حال تردد خودرو و موتورسیکلت در خطوط ویژه و BRT ممنوع است.


ویدیو : مرگ تلخ عابر پیاده در خط BRT