مرگ تازه داماد بر اثر‌انفجار ترقه(+ عکس) :   مرد جوان زمانی که تصمیم گرفت برای ...



 

مرد جوان زمانی که تصمیم گرفت برای مراسم عروسی خود ترقه درست کند، نمی‌دانست چه حادثه تلخی در کمین او و دوستانش است.

به گزارش جام جم، بامداد دیروز صدای انفجاری مهیب در یکی از محله های شهر قهدریجان از توابع فلاورجان باعث شکسته شدن شیشه خانه ها شد.

اهالی وحشت زده خود را به خیابان رسانده و متوجه شدند انفجار در یک ساختمان نیمه کاره دو طبقه رخ داده و بخشی از دیوار و نمای خانه بر اثر انفجار تخریب و به تعدادی خودرو هم آسیب جدی وارد شده است.

چند نفر برای کمک به ساکنان خانه وارد آنجا شده و با پنج مرد در حالی که دچار جراحات شدید شده بودند، روبه رو شدند.

با حضور امدادگران اورژانس در محل حادثه، مشخص شد دو تن از مجروحان بر اثر شدت جراحات در دم جان باخته اند.

سه مجروح حادثه هم به بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان منتقل شدند که یکی از آنها در میان راه بر اثر شدت جراحات جان باخت.

دو مجروح دیگر هم به بخش مراقبت های ویژه منتقل شدند که پزشکان وضع یکی از آنها را وخیم اعلام کرده اند.

 

گروگان گیری خانواده عروس توسط تازه داماد , طلاق تازه عروس و داماد به خاطر توالت  , انفجار ترقه


فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان در این زمینه به جام جم گفت: پس از وقوع حادثه، تیمی از ماموران راهی محل حادثه شده و در بررسی های خود دریافتند، پنج مرد جوان در این ساختمان نیمه کاره در حال ساخت ترقه دست ساز بودند که ناگهان مواد محترقه منفجر شد.

سرهنگ حسن نیکبخت با اشاره به نزدیک شدن به چهارشنبه آخرسال، گفت: پلیس با فروشندگان مواد محترقه و توزیع کنندگان برخوردی جدی دارد و از شهروندان درخواست می کند هرگونه موارد در خصوص ساخت مواد محترقه و فروش را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت، نسبت به بررسی و جمع آوری آن اقدام کنند.

به گفته مسئول پایگاه های اورژانس شهرستان فلاورجان، یکی از فوت شدگان، دامادی بوده که برای شب عروسی خود ترقه درست می کرد و قرار بود جشن عروسی اش پنجشنبه این هفته برگزار شود.

 

خوراک تازه داماد , انفجار , فکر تازه

 

اخبار حوادث  - جام جم 


ویدیو : مرگ تازه داماد بر اثر‌انفجار ترقه(+ عکس)