مرگ بازیگر زن جوان ایرانی + عکس : ساناز کیهان هنرمند جوان سینمای ایران دیروز ...


ساناز کیهان هنرمند جوان سینمای ایران دیروز در بهشت زهرا به آغوش خاک پناه برد و برای همیشه آرام گرفت. کیهان شامگاه یکشنبه گذشته به دنبال یک سانحه رانندگی در دم جان باخته بود، او که متولد سال 1361 بود تاکنون در چندین سریال تلویزیونی و فیلم سینمایی نقش ایفا کرده بود. پادشا به نقل از هراز نیوز : ساناز کیهان هنرمند جوان سینمای ایران دیروز در بهشت زهرا به آغوش خاک پناه برد و برای همیشه آرام گرفت. کیهان شامگاه یکشنبه گذشته به دنبال یک سانحه رانندگی در دم جان باخته بود، او که متولد سال 1361 بود تاکنون در چندین سریال تلویزیونی و فیلم سینمایی نقش ایفا کرده بود.

 
خواستگاری جوان ایرانی از بازیگر نقش فریحا , فیلم خواستگاری دختر جوان ایرانی از محمدرضا گلزار و واکنش این بازیگر , بازیگر زن ایرانی
او در سریال‌هایی مثل خط قرمز، تنگنا و فیلم‌هایی مثل شب آفتابی، نان، عشق و موتور هزار بازی کرده بود که چهره آن عزیز از دست رفته را برای همیشه ماندگار می‌کند.

ساناز کیهان یکشنبه ۲۵ دی ماه ساعت ۱۲ شب پس از تصادفی که در خیابان حسیینیه ارشاد رخ داد، درگذشت. این اتفاق در اثر برخورد خودرویی که وی به همراه دوستانش در آن بودند با یک درخت رخ داد.

تصادف بازیگر معروف ایرانی , بازیگر مرد ایرانی , تجاوز به بازیگر زن ایرانی در ترکیه

خاکسپاری این بازیگر که در سریال "خط قرمز” ایفای نقش مقابل شهرام حقیقت‌دوست را بر عهده داشت، روز گذشته در قطعه دو ردیف ۱۲ بهشت زهرا انجام شد .

بازیگر ایرانی , تغییر جنسیت بازیگر ایرانی , بازیگر جوان سینمای ایران درگذشت


ویدیو : مرگ بازیگر زن جوان ایرانی + عکس