مروارید سیاه دست بردار نیست :     مروارید سیاه دست بردار نیست؛ پله: این تیم ...



 

 

مروارید سیاه دست بردار نیست؛

پله: این تیم ملی آرژانتین نیست، تیم مسی است!

پله در ادامه جنگ لفظی با مارادونا برای چندمین بار در هفته های اخیر علیه او موضع گیری كرد و توانایی فنی مارادونا در هدایت تیمش را زیر سوال برد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پله تاكنون بارها درباره شخصیت زندگی و توانایی فنی مارادونا اظهارنظر كرده است. این نظرات به ندرت فنی بوده و اغلب به زندگی شخصی مارادونا مربوطه می شده است.

پله پس از صعود آرژانتین به جمع 8 تیم پایانی در گفت و گو با روزنامه اشپیگل آلمان بار دیگر از مارادونا انتقاد كرد و گفت: نمی دانم درمورد آرژانتین چه بگویم. مارادونا، مسی را در زمین قرار داده و او همه كار می كند. این كه فوتبال نیست. در صورت موفقیت آرژانتین باید بگوییم تیم مسی قهرمان جهان شد!

پله در ادامه افزود: من با مارادونا مشكلی ندارم اما نمی توانم اندیشه ها و تفكرات او را قبول كنم. نمی توانم بپذیرم كه سرسوزنی درباره مسائل فنی و تاكتیكی اطلاعات داشته باشد. قرار دادن مسی در زمین و اختیار كامل دادن به او آرژانتین را به این مرحله رسانده است. او به تنهایی همه كار می كند.

پله در پایان كشورش را هم از این انتقاد ها بی نصیب نگذاشت و از دونگا هم به دلیل نتیجه گرا بودن انتقاد كرد.

اسطوره فوتبال جهان درباره دونگا گفت: او فقط به نتیجه فكر می كند. من خودم مهاجم بودم و فقط به گلزنی فكر می كردم زیرا بازی كم گل و كسل كننده تماشاگران را دلسرد می كند.


ویدیو : مروارید سیاه دست بردار نیست