مرغوب‌ترین چینی دنیا توسط چینی زرین ایران تولید شد : این محصول منحصربفرد نخستین ...



چینی زرین ایران , چینی زرین , بهترین خودرو چینی موجود در ایران

این محصول منحصربفرد نخستین بار در جهان تمام شاخصه‌های یک چینی برتر، یعنی بالاترین درجه سپیدی، بیشترین سختی و بیشترین درجه شفافیت و نورگذاری را در خود جای داده و در واقع هم واجد ویژگی‌های خوب چینی استخوانی و هم دارای مزایای چینی سخت است.

اف. دی . سی یا Fine Diamond China مخفف نام تجاری محصولی است که مرغوبترین چینی تولید شده در جهان به حساب می آید و حاصل تلاش پنج ساله تیم تحقیق و توسعه چینی زرین ایران می باشد. این محصول برای نخستین بار امسال در نمایشگاه فرانکفورت آلمان و سپس طی مراسمی به عنوان دستاورد جدید این شرکت رونمایی شد و مورد استقبال بی نظیر رسانه ها و عموم مردم واقع شد.

مدیر بازاریابی صنایع چینی زرین ایران در حاشیه رونمایی سری شهرزاد گفت : در کنار فرمول کاملا اختصاصی این محصول، رویه‌آرایی جدید این پروژه توسط اساتید سرامیک و مجسمه ساز ایرانی و زیر نظر یک استاد آلمانی شکل گرفته است.

این گروه با تحقیق در مورد فرهنگ و دیدن آثار باستانی فاخر کشورمان طرح اصیلی بنام شهرزاد را خلق کردند. شهرزاد قرار است با خطوط و انحناهای خاص خود همانند شهرزاد قصه گو، قصه فرهنگ و تاریخ غنی سرزمین ما را برای مصرف کنندگان در ایران و سراسر جهان بازگو کند.

مهندس علی قصاعی افزود: برای تزیین این رویه آرایی هرچه در چنته داشتیم بکار بردیم و از هیچ تلاشی فروگذار نکردیم. گل آرایی این محصول جدید هم توسط هنرمندان سرشناس ایرانی و ایتالیایی طراحی و در نهایت با فناوری لوکس داخل لعابی تزیین شد تا هرگز بواسطه شستشو مخدوش یا کمرنگ نشود و شادابی آن همیشگی باشد.

 

مرغوب ترین فیروزه دنیا , عجیب ترین رسم چینی ها لمس سینه عروس , بهترین خودروهای چینی در ایران

 

وی تاکید کرد: امروزه باید به مصرف کنندگان ابزار تشخیص بدهیم تا خود بتوانند کیفیت را شناسائی نموده و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند. لذا ما با شفاف کردن ویژگی‌های یک چینی خوب و مرغوب می توانیم ابزار لازم برای تشخیص را به مشتری ارائه کنیم.


از ویژگی های ظروف چینی خوب و مرغوب می توان به: سبکی، استقامت در برابر ضربه و شوکهای حرارتی، شفافیت و نورگذری، ثابت ماندن طرح و نقش پس از شستشو اشاره نمود.

 

بهترین ماشین چینی در ایران , شاسی بلند چینی در ایران , امن‌ترین کشور دنیا ایران

 

عرضه این محصول همزمان با رونمایی آن از طریق فروشگاه اینترنتی و شعب خانه زرین آغاز شده است . از شما دعوت می کنیم برای اطلاعات بیشتر به وب سایت چینی زرین ایران مراجعه فرمایید.

zariniran.com

 

 


ویدیو : مرغوب‌ترین چینی دنیا توسط چینی زرین ایران تولید شد