مرد معتاد زنش را طعمه‌ای برای سرقت قرار داد/سوء استفاده از نیکوکاری مردم+عکس متهمان :



اخبار حوادث - مرد معتاد زنش را طعمه‌ای برای سرقت قرار داد/سوء استفاده از نیکوکاری مردم+عکس متهمان

اعضای باندی که با طعمه قرار دادن یک زن از راننده مسافربر زورگیری می کرد، در جریان تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، 24 خرداد امسال فردی با مراجعه به کلانتری 151 یافت آباد به مأموران اعلام کرد که از سوی یک زن و دو نفر آقا مورد زورگیری قرار گرفته است.
 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "زورگیری" و به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
 
مالباخته پس از حضور در پلیس آگاهی ، در اظهارتش به کارآگاهان گفت: حدود دو ماه پیش از سرقت ، هنگام مسافرکشی با زن جوانی آشنا شدم که مدعی بود از همسرش متارکه کرده و خودش به تنهایی سرپرستی فرزندش را بر عهده دارد . در حالیکه تحت تأثیر صحبت های این زن قرار گرفته بودم ، تصمیم گرفتم تا از طریق اعضای خانواده و دوستان خود و همسرم نسبت به جمع آوری کمک مالی برای این زن اقدام کنم .

مالباخته در ادامه اظهارات خود به کارآگاهان، افزود: پس از گذشت حدود دو ماه ، یکی از بستگان قول مساعدی در خصوص تهیه وام کم بهره ویژه افراد نیازمند به من داد . با این زن تماس گرفته و قرار شد تا وی مدارک شناسایی مورد نیاز دریافت وام از قبیل درخواست وام ، مدارک شناسایی و... را به در منزل بیاورد. عصر چهارم خرداد زنگ در خانه به صدا درآمد و من برای گرفتن مدارک به در منزل مراجعه کردم که ناگهان دو نفر آقا به همراه این زن جوان وارد خانه شده و با تهدید چاقو مرا به داخل یکی از اتاقها بردند. آنها بلافاصله مرا در داخل اتاق خواب حبس کرده و پس از سرقت وجوه نقد و دیگر اموال با ارزش داخل خانه ، به سرعت از خانه خارج شدند.
 
مالباخته در ادامه اشاره به یادداشت شماره پلاک خودرو پراید سفید رنگ سارقان ، به کارآگاهان گفت :زمانیکه سارقان از خانه خارج شده و قصد سوار شدن به ماشین خود را داشتند ، از طریق پنجره مشرف به داخل کوچه توانستم تا شماره پلاک خودرو آنها را بردارم.

با توجه به اطلاعات به دست آمده در خصوص خودرو پراید شناسایی شده ، کارآگاهان موفق به شناسایی آخرین مالک آن به نام امیر 25 ساله شدند .
 
با شناسایی امیر به عنوان یکی از متهمان پرونده و شناسایی تصاویر وی از سوی مالباخته ، کارآگاهان پایگاه پنجم آگاهی 29 تیر ماه موفق به دستگیری "امیر . ع" در منطقه تهرانسر شدند .
 
"امیر . ع" که پس از دستگیری و شناسایی از سوی مالباخته ، چاره ای جز بیان حقیقت نداشت با اعتراف صریح به سرقت و زورگیری از مالباخته به کارآگاهان گفت : به همراه یکی از دوستانم به نام رضا تصمیم گرفتیم تا برای تأمین هزینه های خود و به ویژه هزینه خرید موادمخدر ، شروع به زورگیری کنم و برای این کار تصمیم گرفتیم تا همسر رضا به نام زهرا را به عنوان طعمه در مسیر افراد قرار دهیم .
 
با شناسایی رضا 30 ساله و زهرا 28 ساله به عنوان دیگر اعضای گروه سارقین زورگیر ، دستگیری این دو متهم در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و کارآگاهان این دو متهم را نیز دستگیر و به پایگاه پنجم آگاهی منتقل کردند .
 
سرهنگ کارآگاه داوود مرادی رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به زورگیری از مالباخته و احتمال ارتکاب سرقتهای زورگیری به شیوه های مختلف از جمله مسافرنما، مسافربرنما، سرقت منازل و... از طریق طعمه قرار دادن یک زن جوان، قرار قانونی از سوی مقام قضایی صادر و هر سه متهم برای انجام تحقیقات و شناسایی دیگر جرایم احتمالی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته اند. به همین خاطر از شکات و مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد مورد زورگیری و سرقت قرار گرفته اند دعوت می شود تا برای شناسایی متهمان و پیگیری شکایات خود به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

 

استفاده از اینترنت کامپیوتر برای موبایل , طرز استفاده رازیانه ونمک برای صورت , استفاده از قرص آسپرین برای زیبایی موها

 

برای جلوگیری از خونریزی لثه استفاده از کدام گزینه مناسب است , طریقه استفاده از حنا برای مو , ظرف مناسب برای استفاده در مایکروویو کدام است؟

 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو : مرد معتاد زنش را طعمه‌ای برای سرقت قرار داد/سوء استفاده از نیکوکاری مردم+عکس متهمان