مرد معتاد، زن شیشه ای را به خاطر دزدیدن مواد مخدر کشت : مرد 55 ساله‌ای در تماس ...



مرد 55 ساله‌ای در تماس با پلیس 110 پرده از یک جنایت در خانه پسرش برداشت و ساعت 11 شامگاه پنجشنبه گذشته مأموران کلانتری 33 مشهد در محل حاضر و جسد زنی جوان را داخل خانه کشف کردند.

با گزارش این جنایت به بازپرس  و در تحقیقات ابتدایی مردی 36 ساله و پسری 15 ساله که شاهد صحنه قتل بودند دستگیر شدند. «کریم» در بازجویی‌ها گفت: به شیشه اعتیاد دارم و با زن جوانی در خیابان آشنا شدم. به خانه‌ام آمد تا با هم شیشه مصرف کنیم. اما متوجه شدم او مقداری از موادم را سرقت کرده است. سر همین موضوع با هم درگیر شدیم، او حاضر نبود موادمرا پس بدهد. من هم که نمی‌فهمیدم چه کار می‌کنم به سمتش حمله‌ور شدم و خفه‌اش کردم. اصلاً نمی‌خواستم چنین کاری بکنم.

پسر نوجوان که جواد نام دارد نیز در بازجویی‌های ابتدایی گفت: کریم موتورم را قرض گرفته بود. آمدم موتور را پس بگیرم که این ماجرا اتفاق افتاد. من اصلاً در جریان دعوا و علت درگیری کریم و آن زن نبودم و کاری به کار آنها نداشتم. با این اعترافات جسد زن جوان در حالی که آثار جراحت روی بدنش مشاهده می‌شد برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت و کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی تحقیقات خود را با دستورات تخصصی قاضی احمدی‌نژاد برای کشف معادله مجهول این قتل و چگونگی وقوع جنایت آغاز کرده‌اند.

  اخبار  حوادث  - ایران 


ویدیو : مرد معتاد، زن شیشه ای را به خاطر دزدیدن مواد مخدر کشت