مرد در دادگاه: زنم بسیار زیباست ولی... : همسرم 23 سال سن دارد و دارای ظاهری ...


همسرم 23 سال سن دارد و دارای ظاهری بسیار زیباست، اما علیرغم داشتن زیبایی صورت، فاقد زیبایی سیرت است به طوری كه... مردی جوان با دلواپسی شدید وارد یكی از شعبه‌های دادگاه خانواده شد و با نگرانی خطاب به قاضی دادگاه گفت: سه سال از شروع زندگی‌ مشترك‌مان می‌گذرد و همسرم در حال حاضر فرزند اول‌مان را باردار است، اما او آن‌قدر بی‌رحم و سنگدل است كه ارزش‌های زندگی‌مان را زیر پا گذاشته و بدون توجه به خانه و زندگی همه چیز را به نابودی كشیده است.

وی ادامه داد: همسرم 23 سال سن دارد و دارای ظاهری بسیار زیباست، اما علیرغم داشتن زیبایی صورت، فاقد زیبایی سیرت است به طوری كه به راحتی به زندگی مشترك‌مان پشت پا زده و تمام صحبت‌های من را نسبت به خود نادیده گرفته است.

مرد جوان 26 ساله در حالی كه به آرامی گریه می‌كرد، عنوان كرد: چندین ماه است كه متوجه رفتارهای غیرعادی همسرم شدم، ابتدا اهمیتی به این رفتار‌ها نمی‌دادم زیرا به او اعتماد كامل داشتم اما بعد از مدتی متوجه شدم تماس‌هایی كه به او می‌شود زمان مشخصی ندارد و حتی نیمه‌های شب نیز تلفن همراه او به صدا در می‌آمد. چند مرتبه از او خواستم برای این تماس‌ها توضیح قابل قبولی ارائه كند اما هر بار از پاسخ‌گویی به سوالات طفره می‌رفت.

وی بیان كرد: بعد از مدتی كه همسرم را كنترل كردم، متوجه شدم او با مرد دیگری رابطه دوستی دارد و این مساله به قدری برای من دردناك بود كه دیگر نتوانستم آن وضعیت را تحمل كنم و درخواست طلاق را به دادگاه ارائه كردم.

مرد جوان با بیان اینكه من و همسرم از طریق برادرش با یكدیگر آشنا شدیم، گفت: من در یكی از كمپ‌های ترك اعتیاد مشغول به كار بودم و برادر همسرم برای ترك اعتیاد به كمپ ما مراجعه كرد، از این طریق من با همسرم آشنا شدم و از همان ابتدا همسرم را فردی متعهد تصور كردم.

وی در پایان افزود: با وجود فرزندم، تمایلی به ادامه زندگی با همسرم ندارم زیرا اعتماد بین ما از بین رفته است و دیگر اعتمادی بدست نخواهد آمد. مهریه همسرم را كه 115 سكه بهار آزادی است به همراه حضانت فرزندم به او خواهم داد.

به گزارش ایسنا، قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات مرد جوان به دلیل عدم حضور زن در دادگاه حكمی مبنی بر طلاق صادر نكرد.


منبع: ایسنا


ویدیو : مرد در دادگاه: زنم بسیار زیباست ولی...