مرد جوان: زنم عاشق شده و طلاق می‌خواهد : جوان ۳۰ ساله به مشاور و مددکار اجتماعی ...


جوان ۳۰ ساله به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری سناباد مشهد گفت: همسرم مدام با تلفن همراهش سرگرم بود و با هر بهانه کوچکی مدت ها با من قهر می کرد تا این که شبی از طلاق توافقی سخن گفت و عنوان کرد تو بی سواد و لاغر هستی بنابراین ما به درد هم نمی خوریم. روزنامه خراسان: جوان ۳۰ ساله به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری سناباد مشهد گفت: مادرم زن باایمانی است و معتمد محل . اهالی برای انجام امور خیر یا ازدواج دختران و پسرانشان مادرم را واسطه می کردند و از او کمک می خواستند.

این در حالی بود که من هم به سن ازدواج رسیده بودم و مادرم دختران زیادی از بستگان یا اهالی محل را به من پیشنهاد می کرد. مادرم معتقد بود دختر محجبه ای که ایمان و اخلاق داشته باشد تا لحظه مرگ همراه و همدم همسرش باقی می ماند. اما من عقیده داشتم همسرم باید علاوه بر خصوصیاتی که مادرم می گوید از زیبایی خاصی نیز برخوردار باشد.

مدتی به همین ترتیب سپری شد تا این که روزی در خیابان به طور اتفاقی دختر آرزوهایم را پیدا کردم. او دختری زیبا بود اما حجاب کاملی نداشت. با خودم فکر کردم می توانم او را به رعایت کامل حجاب وادار کنم. این گونه بود که با تعقیب آن دختر محل سکونتش را پیدا کردم و بدین ترتیب آشنایی ما شکل گرفت.

مراسم عقدکنان من و فهیمه برگزار شد. ۲ سال بعد و با اصرارهای همسرم که باید در مناطق بالای شهر زندگی کنیم به ناچار با گرفتن وام و کمک پدرم منزلی را در یکی از محلات زیبای شهر اجاره کردم.

فهیمه دوست داشت ادامه تحصیل بدهد من هم، همه توانم را به کار گرفتم تا او به آرزوهایش برسد. حتی وقتی از دور بودن مسیر دانشگاه و خستگی هایش گلایه کرد موتورسیکلتم را فروختم و برای او پراید خریدم. هنوز مدتی از این ماجرا نگذشته بود که ورق برگشت و رفتار و حرکات او در مسائل خصوصی و خانوادگی به شدت تغییر کرد.

 مدام با تلفن همراهش سرگرم بود و با هر بهانه کوچکی مدت ها با من قهر می کرد تا این که شبی از طلاق توافقی سخن گفت و عنوان کرد تو بی سواد و لاغر هستی بنابراین ما به درد هم نمی خوریم. با التماس به پایش افتادم تا به خاطر فرزند کوچکمان از این کار منصرف شود اما او سیلی به گوشم نواخت و به منزل پدرش رفت. بعد از این بود که فهمیدم او در دانشگاه عاشق یکی از همکلاسی هایش شده است.


ویدیو : مرد جوان: زنم عاشق شده و طلاق می‌خواهد