مرد اوکراینی که گل چینی پرورش می‌دهد! : بدون هیچ ارتباط و تجربه ای، او وارد ...


بدون هیچ ارتباط و تجربه ای، او وارد شغل جدیدی شد که می توانست برایش درآمدزا باشد. او شروع به ساخت گل های پرسلین کرد.شاید باور نکنید ولی گل های زیر، همگی آثار چینی این هنرمند هستند! پادشا: ولادیمیر کانوسکی، معمار بود اما در اواخر 30 سالگی به نیویورک نقل مکان کرد، جایی که مهارت هایش تقاضای زیادی نداشت. بدون هیچ ارتباط و تجربه ای، او وارد شغل جدیدی شد که می توانست برایش درآمدزا باشد. او شروع به ساخت گل های پرسلین کرد. برای او فروش این گل ها راحت تر از فروش مجسمه هایی بود که می خواست بسازد.
او گل ها را برای پول می ساخت و از آنها متنفر بود. با این وجود آثار او هرروز بیشتر و بیشتر محبوب می شدند. طراحان مشهور و مجموعه داران ثروتمند، شروع به خرید آثار او کردند.
گل های ولادیمیر به اروپا رسیدند و حتی بعضی هم به مجموعه های سلطنتی راه یافتند. هنگامی که حدودا 50 ساله بود چندین اثر سفارشی برای دیور انجام داد. به تدریج ولادیمیر تعادلی بین شغلش، ساخت گل برای پول و علاقه اش، مجسمه سازی یافت.
آموزش و پرورش , استخدام آموزش و پرورش , وزارت آموزش و پرورش
اکنون او آثار چینی اش را شکلی از هنر می داند. او در نمایشگاه هایش در سراسر جهان پرسلین را با مجسمه سازی ترکیب می کند و از هر دو لذت می برد. او اکنون در مطلوبترین و جالب ترین مرحله حرفه اش قرار دارد و از آن خوشحال است. شاید باور نکنید ولی گل های زیر، همگی آثار چینی این هنرمند هستند!ساخت یک مجسمه کامل حدود یک ماه زمان می برد و قیمت خوشه بزرگ یاس 20000 دلار و یک شاخه ختمی 3000 دلار می باشد.
چینی زرین , استخدامی آموزش و پرورش , پورتال آموزش و پرورش
آزمون استخدامی آموزش و پرورش , استخدام آموزش و پرورش 95 , پرورش اندام
فیش حقوقی بازنشستگان آموزش و پرورش , وزیر آموزش و پرورش , استخدامی اموزش و پرورش
رشته های استخدامی آموزش و پرورش 95 , استخدام آموزش پرورش 95 , پرورش بوقلمون
طالع بینی چینی , استخدام اموزش و پرورش , ثبت نام آموزش و پرورش
استخدام اموزش پرورش , استخدامی آموزش و پرورش 95 , زبان چینی
استخدام آموزش پرورش , ثبت نام استخدامی آموزش و پرورش , پرورش ماهی
استخدامی اموزش پرورش , اموزش پرورش , آموزش زبان چینی
آزمون استخدامی آموزش و پرورش 95 , گره چینی , استخدامی آموزش پرورش
پرورش شتر مرغ , گوشی چینی , ثبت نام استخدام آموزش و پرورش 95


ویدیو : مرد اوکراینی که گل چینی پرورش می‌دهد!