مرد افغان زن ایرانی را مثل آب خوردن کشت! : مرد افغان وقتی فهمید برادرش عاشق ...


مرد افغان وقتی فهمید برادرش عاشق زن ایرانی شده، نقشه‌یی هولناك را طراحی و اجرا كرد. این مرد جنایتكار به زودی در مقابل پنج قاضی جنایی محاكمه می‌شود. روزنامه شرق: مرد افغان وقتی فهمید برادرش عاشق زن ایرانی شده، نقشه‌یی هولناك را طراحی و اجرا كرد. این مرد جنایتكار به زودی در مقابل پنج قاضی جنایی محاكمه می‌شود.

پنجم خردادماه سال گذشته ماموران كلانتری جامی با تماس دختر جوانی در جریان وقوع قتل زن میانسالی قرار گرفتند. بلافاصله با اعلام موضوع گروهی از كارآگاهان جنایی پلیس به همراه قاضی وی‍ژه قتل در محل قتل زن 50 ساله در خیابان آذربایجان حاضر شدند. در بررسی‌های اولیه روشن شد دختر مقتول هنگامی كه به غیبت مادرش مشكوك می‌شود برای بررسی موضوع به خانه این زن مراجعه می‌كند.

دختر جوان پس از اینكه با در بسته روبه‌رو شد به كمك همسایه‌ها وارد خانه شده و با جسد غرق در خون مادرش در اتاق خواب مواجه شد. با مشخص شدن این موضوع و اعلام سرقت تلفن‌های همراه مقتول به اسم نازنین، ماموران تحقیقات خود را برای كشف سرنخ قتل و پیدا كردن گوشی‌ها آغاز كردند.

در ادامه با بررسی تماس‌های مقتول ماموران توانستند پسر جوان 18 ساله‌یی كه چند بار پیش از وقوع قتل با نازنین در تماس بود را شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر كنند. با انتقال عبدالله به اداره آگاهی او در بازجویی‌ها به ماموران گفت: تبعه افغانستان هستم و چند ماهی است برای كار به تهران آمده‌ام.

به دلیل اینكه خانواده پر جمعیتی داشتیم مجبور بودم تمامی كاركردم را ماهانه برای آنها ارسال كنم. یك روز با نازنین در خیابان آشنا شدم. پس از چندبار ملاقات به او ابراز علاقه كردم. هر روز به دیدن او می‌رفتم و پول هایم را برای او خرج می‌كردم و دیگر پولی برای خانواده‌ام نمی‌فرستادم.

چند ماهی از آشنایی‌مان گذشته بود كه برادر بزرگ‌ترم به علت اینكه هیچ پولی به افغانستان نفرستاده بودم به دنبالم آمد. وقتی او از رابطه من با نازنین مطلع شد به‌شدت عصبانی شد و گفت از او انتقام می‌گیرد. روز حادثه برادرم به نام درویش مجبورم كرد با مقتول قرار بگذارم. نزدیك ظهر برادرم به تنهایی به خانه‌اش رفت و من دیگر از ماجرا خبر ندارم.

با اعترافات جوان 18 ساله ماموران تحقیقات خود برای دستگیری متهم به قتل را آغاز كردند كه در بررسی‌ها مشخص شد قاتل به افغانستان فرار كرده است. بررسی‌ها در این زمینه ادامه داشت تا اینكه ششم اسفندماه سال گذشته كارآگاهان متوجه ورود درویش به ایران شدند و در یك عملیات غافلگیرانه او را دستگیر كردند.

با انتقال متهم 31 ساله به اداره آگاهی او در بازجویی‌ها با اعتراف به قتل زن 50 ساله گفت: چند ماهی بود كه عبدالله هیچ پولی برای خانواده ارسال نكرده بود. وقتی هم تماس می‌گرفتم مدعی بود در ایران كار كم شده است. برای بررسی موضوع به ایران آمدم و متوجه شدم وی با مقتول ارتباط داشته و پول‌هایش را به او می‌دهد. به همین دلیل خواستم از او انتقام بگیرم.

روز حادثه با نازنین در خانه‌اش قرار گذاشتم. قبل از اینكه سر قرار بروم یك كارد آشپزخانه را از نزدیكی خانه مقتول خریده و به دیدارش رفتم. وقتی وارد خانه شدم بدون هیچ حرفی به سمتش حمله‌ور شدم و با شش ضربه چاقو او را كشتم.

پس از قتل برای اینكه كسی متوجه موضوع نشود تلفن‌های همراه مقتول را سرقت كردم كه یكی از آنها را در سطل زباله انداختم. گوشی دوم را نیز كه با آن با مقتول در تماس بودم به افغانستان برده و در آنجا گوشی را در بیابان رها كردم. هیچ‌وقت فكر نمی‌كردم دستگیر شوم. به همین دلیل چند ماه پس از قتل برای دیدن برادرم و پیدا كردن كار به ایران آمدم كه از سوی پلیس دستگیر شدم.

با اعترافات متهم و تكمیل تحقیقات، كیفرخواست متهم از سوی قاضی آرش سیفی، دادیار اظهارنظر دادسرای امور جنایی به اتهام قتل عمد صادر و پرونده متهم به دادگاه كیفری استان تهران ارسال شد.


ویدیو : مرد افغان زن ایرانی را مثل آب خوردن کشت!