مردی که همسرش را کشته است:اختلافات مان بر سر رفتارهای او بود :  مردی بعد از ...



 مردی بعد از اینکه همسرش را به دلیل اختلافات خانوادگی به قتل رساند، خودش را به پلیس معرفی کرد و تسلیم شد.

 مأموران پلیس استان فارس چند روز پیش مطلع شدند فردی با مرکز ١١٠ تماس گرفته و از قتل زنی جوان خبر داده است. مأموران به‌سرعت خود را به خانه این زن رساندند و جسد او را درحالی‌که روی زمین افتاده بود، مشاهده کردند.

به نظر می‌رسید مقتول که منیژه نام داشت بر اثر خفگی جانش را از دست داده است. دست‌نخورده‌ ماندن وسایل منزل حکایت از آن داشت که این جنایت با انگیزه سرقت اتفاق نیفتاده، بلکه قاتل یا قاتلان به دنبال انتقام‌جویی بودند.

کارآگاهان جنایی بعد از انتقال جسد به پزشکی قانونی به تحقیق درباره زندگی خصوصی منیژه پرداختند و پی بردند او از مدت‌ها قبل با همسرش به‌شدت اختلاف داشته است.

غیبت ناگهانی مرد جوان نیز در کنار این سرنخ به مدارکی علیه او تبدیل شدند و پلیس تلاش خود را برای دستگیری مظنون شماره یک پرونده به نام مهرداد آغاز کرد. تلاش‌ها برای بازداشت این مرد همچنان ادامه داشت تا اینکه خود او به پلیس مراجعه کرد و تسلیم شد.

متهم در اعترافاتش گفت: «مدت‌ها بود با همسرم اختلاف داشتم. او رفتارهایی داشت که اصلا مورد پسند من نبود به همین دلیل بارها با هم دعوا کردیم. کشمکش‌های ما مدتی طولانی ادامه داشت و چندین بار از منیژه خواستم رفتارش را اصلاح کند؛ اما او اعتنایی نداشت تا اینکه روز حادثه بار دیگر با هم مشاجره کردیم و وقتی دعوا بالا گرفت، از شدت خشم کنترل خودم را از دست دادم. در آن شرایط روسری را دور گردن همسرم انداختم و آن را پیچاندم. آن‌قدر محکم فشار دادم که ناگهان منیژه از حال رفت و نقش بر زمین شد. بعد از اینکه فهمیدم زنم فوت شده است، از ترس فرار کردم».

مهرداد در ادامه اعترافاتش گفت: «بعد از قتل مدتی در خیابان‌ها سرگردان بودم نمی‌دانستم به کجا بروم و چه کار کنم تا اینکه در نهایت تصمیم گرفتم خودم را تسلیم پلیس کنم».

بنا به این گزارش متهم درحال‌حاضر در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او برای روشن‌شدن جزئیات بیشتر قتل ادامه دارد.

  اخبار حوادث  - شرق


ویدیو : مردی که همسرش را کشته است:اختلافات مان بر سر رفتارهای او بود