مردی که همسرش را طعمه قرار می‌داد : مردی که همسرش را طعمه قرار می‌داد مردی ...



مردی که همسرش را طعمه قرار می‌داد

مردی که همسرش را در نیمه‌های شب طعمه قرار می‌داد تا از شهروندان زورگیری کند، توسط پلیس تهران شناسایی و دستگیر شد.

حوادث -در پی اعلام چند تن از شهروندان و اهالی امامزاده عبدالله در خصوص اینکه یک دختر و پسر جوان با یک دستگاه موتورسیکلت تندرو اقدام به زورگیری از آنان کرده‌اند، پرونده‌ای تشکیل و ماموران کلانتری 119 مهرآباد جنوبی موظف شدند تا این دختر و پسر جوان را دستگیر کند.

 

مأموران تجسسی این کلانتری با تجمیع اطلاعات خود و همچنین شناسایی مالباختگان دیگر توانستند چهره متهمان را طراحی و در اختیار تمامی واحدهای گشتی این منطقه قرار دهند.

 

به دنبال این موضوع شامگاه 6 تیر ماه، عوامل تجسس نامحسوس کلانتری 119 مهرآباد جنوبی در حین انجام وظیفه در خیابان امامزاده عبدالله توانستند یک دستگاه موتورسیکلت تندرو (فاقد پلاک) را که دارای یک راکب آقا و یک ترک نشین خانم بود شناسایی کنند.

مأموران در بررسی دریافتند که این افراد همان متهمان تحت تعقیب هستند. لذا مأموران کلانتری جهت دستگیری متهمان اقدام کردند.

 

متهمان که به هشدارهای پلیس توجه نمی کردند مأموران را مجبور به شلیک چند تیر هوایی نمودند.

در ادامه ماموران به ناچار مجبور شدند جهت دستگیری متهمان به طور مستقیم به سمت موتورسیکلتشان شلیک کنند که این اقدام سبب شد تا راکب تعادل وسیله نقیله را دست بدهد و ترک نشین (خانم) به زمین بیافتد.

ماموران بلافاصله خانم جوان را که مصدوم شده بود دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

 

در تحقیقات اولیه خانم جوان به ماموران گفت: به همراه نامزدش( فرد متواری شده) شب‌ها به خیابان‌های اطراف امام زاده عبد‌الله می‌آمدند و دختر جوان در کنار خیابان طعمه قرار می‌گرفت و اگر کسی جهت کمک کردن به دختر جوان اقدام می‌کرد با فرضیه اینکه مزاحم است با کمک نامزدش که در کوچه پنهان شده بود به ضرب و شتم فرد مذکور می‌پرداختند و با تهدید چاقو اموالش را به سرقت می‌بردند و سریعا با یک دستگاه موتورسیکلت تندرو از محل متواری می‌شدند.

رئیس کلانتری 119 مهرآباد جنوبی "سرهنگ قاسم باقری شاد" با تأیید این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: دختر جوان به نام شهلا 24 ساله طی تماسی با نامزدش، وی را وادرا کرد که خود را تسلیم پلیس کند، لذا در نهایت با دستگیری این زوج جوان سارق پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاء شد./باشگااه خبرنگاران

 

 

 


ویدیو : مردی که همسرش را طعمه قرار می‌داد