مردی که با 150 دختر مرده زندگی می کرد +عکس : اخبار گوناگون - مردی که با 150 ...



اخبار گوناگون - مردی که با 150 دختر مرده زندگی می کرد +عکس

«آنتولی مسکوین» مرد 46 ساله اهل روسیه است که دچار اختلالات شدید روانی است. این مرد صاحب خانه ترس روسیه است و به همراه 150 دختر مومیایی شده و اسکلت های مختلف زندگی می کند.

مشکلات روانی و اختلالات شخصیتی گاهی اوقات باعث می شود تا انسان ها کارهای عجیب و باورنکردنی انجام دهند. برخی از افرادی که مشکلات روانی دارند گاهی اوقات کارهایی می کنند که تا سال ها از ذهن هیچکس پاک نمی شود.

تبریک روز دختر مرده , فقط دخترها بخوانند 6 مردی که مرد زندگی هستند , آتوسا دختر کوروش کبیر و زندگی نامه


«آنتولی مسکوین» مرد 46 ساله اهل روسیه است که دچار اختلالات شدید روانی است. این مرد صاحب خانه ترس روسیه است و به همراه 150 دختر مومیایی شده و اسکلت های مختلف زندگی می کند.

 

زندگی سخت دختر 17 ساله در تهران تصاویر , زندگی با مردی که در کماست , روایت زندگی مردی که معمار محبت بود

 
این مرد همه دخترهای مرده را از دل خاک و از قبرهایشان بیرون کشیده و در خانه مومیایی کرده است. این مرد همه آن ها را با لباس های مختلف پوشانده و هرسال برای آن ها جشن تولد هم می گرفته است.

 

کلیپی در مورد سبک زندگی اسلامی در روابط دختر و پسر از نظر قرایتی , زندگی با مردی که ناتوان است , آتوسا دختر کوروش کبیر و زندگی نام

 
تمامی دخترانی که این مرد از قبر خارج کرده است بین سن 3 تا 12 سال هستند. این مرد در سال 2011 دستگیر شد و تصاویر خانه او به تازگی پخش شده است. در این خانه شما می توانید جنازه های مختلف را ببینید که به طور وحشتناکی در نقاط مختلف خانه افتاده اند.

 

ستان زندگی دختر تن فروش , عکس دختر , دختر ترامپ

 
این مرد یک تاریخدان است که می تواند به 13 زبان زنده دنیا صحبت کند اما از سه سال پیش تاکنون در یک کلینک روانی نگهداری می شود تا دادگاه در مورد جنایت های او تصمیم گیری نهایی را انجام دهد.

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران


ویدیو : مردی که با 150 دختر مرده زندگی می کرد +عکس