مردم دوست دارند با فیگو و یارانش شوخی کنید، نه اینکه آنها را بزنید : علی پروین ...



زنان چه نوع کیری دوست دارند , زنان چه مردانی را دوست دارند , زنان چه نوع التی را دوست دارند

علی پروین می گوید بازیکنان آماده باید به تیم ستاره ها دعوت شوند تا مقابل ستاره های دنیا از نام ایران دفاع کنند.

ناگفته پیداست علی پروین قصد دارد به یاد روزهایی که هاشمی نسب و رهبری فرد زانوی بازیکنان را به دستشان می دادند، ترکیب بچیند. هدف او این است که از نام ایران دفاع کند و ما ناخودآگاه یاد تمام دوره هایی می افتیم که مثلا با عنوان دفاع از نام ایران، تیم ملی کشورمان را با تمام نفرات به مسابقات غرب آسیا می فرستادیم و حتی مقابل تیم های دوم و سوم بعضی کشورها، علی دایی و مهدوی کیا و... را از آلمان به ایران می کشیدیم.

 

اما ماهیت بازی روز ششم شهریور این نیست. قرار است ستاره های دنیا در یک بازی خیرخواهانه به ایران بیایند و برای بیماران ام اس بازی کنند، حالا اگر ایران ببازد هم اشکالی ندارد.

 

چه ایرادی دارد که ستاره های ایران بازنده باشند؟ آیا آبروی فوتبال ایران می رود؟ مثلا پرسپولیس به ستاره های میلان باخت آبروی فوتبال ملی ایران رفت؟ اگر در همان بازی میلان مسابقه را جدی نمی گرفتیم، آیا خاطره شیرین تری در ذهن هواداران باقی نمی ماند؟ الان خاطره ای که از آن مسابقه در ذهن بیشتر مردم باقی مانده صحنه ای است که کریم باقری گتوزو را درو می کند.

 

اگر در همان مسابقه مثلا ستاره های پرسپولیس با میلان شوخی می کردند و به هم لایی می انداختند و از قصد گل می خوردند، چقدر بازی زیبا می شد؟ همین اواخر در بازی بزرگداشت لدلی کینگ ستاره فوتبال انگلستان با تاتنهام بود که هاوارد وب داور مسابقه به شوخی توپ را گرفت و قصد دریبل زدن داشت که یکی از بازیکنان از پشت او را زد.

 

این صحنه آنقدر جذاب بود که ویدئویش در تمام دنیا لایک شد و قطعا به سادگی از خاطر کسی نمی رود.

 

مردم هم توقع دارند در بازی ستاره های ایران و دنیا، شاهد چنین صحنه هایی باشیم. اینکه روبرتو کارلوس و مهدوی کیا به شوخی به هم لایی بیاندازند.

 

فیگو در زمین با بازیکنان شوخی کند. البته نه اینکه کلا بازی این شکلی شروع و این شکلی تمام شود.

 

اما اگر قرار باشد کلا بازی را جدی بگیریم، هیچکدام از این صحنه ها به وجود نمی آید. مردم دوست دارند صحنه هایی در این مسابقه ببیند که در ذهن شان باقی بماند...

اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو : مردم دوست دارند با فیگو و یارانش شوخی کنید، نه اینکه آنها را بزنید