مردم برای «احمد علامه دهر» دعا کنند : تهیه کننده سریال «پرده نشین» آخرین وضعیت ...


تهیه کننده سریال «پرده نشین» آخرین وضعیت احمد علامه دهر بازیگر این مجموعه که دچار خونریزی مغز شده تشریح کرد و از مردم خواست برای سلامتی وی دعا کنند. خبرگزاری مهر: تهیه کننده سریال «پرده نشین» آخرین وضعیت احمد علامه دهر بازیگر این مجموعه که دچار خونریزی مغز شده تشریح کرد و از مردم خواست برای سلامتی وی دعا کنند.

سیدمحمود رضوی تهیه کننده سریال «پرده نشین» با تایید این خبر که احمد علامه دهر هنگام بازی در این سریال دچار سکته مغزی شده است درباره آخرین وضعیت این بازیگر گفت: احمد علامه دهر از جمله بازیگران سریال تلویزیونی «پرده نشین» است که در نقش خادم امام رضا(ع) بازی می کرد، اما متاسفانه این بازیگر پیشکسوت عصر روز گذشته 12 آذرماه هنگام بازی مقابل دوربین در حرم امام رضا(ع) دچار این عارضه شد.

وی افزود: پس از این اتفاق به سرعت او را به بیمارستان شهید کامیاب مشهد انتقال دادیم. در بیمارستان حال این بازیگر وخیم تر شد و ظهر دیروز عمل جراحی 5 ساعته روی وی انجام دادند که خون لخته شده در مغز خارج شد و در حال حاضر هم در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری است.

تهیه کننده سریال «پرده نشین» در پاسخ به اینکه آیا روند تصویربرداری سریال متوقف شده است؟ گفت: سکانس های مربوط به احمد علامه دهر به پایان رسیده بود و در حال تصویربرداری آخرین دقایق سکانس های مربوط به این بازیگر بودیم که متاسفانه این اتفاق افتاد. از همین رو تصویربرداری ادامه دارد اما این اتفاق گروه را ناراحت و نگران کرد و در اندوه تصویربرداری را ادامه می دهند.

این تهیه کننده سینما و تلویزیون از مردم خواست تا برای این بازیگر دعا کنند.

وی ادامه داد: احمد علامه دهر بازیگر «پرده نشین» به دلیل فشار خون دچار خونریزی مغز شده است. او از بازیگران خوب ما است و از مردم می خواهم که برای سلامتی او دعا کنند.

رضوی در پایان گفت: سریال «پرده نشین» آخرین مراحل تصویربرداری خود را در مشهد مقدس طی می کند و تصویربرداری این سریال به زودی به پایان می رسد.

احمد علامه دهر بازیگر سریال «پرده نشین» صبح روز گذشته 12 آذر ماه در حالی که مشغول بازی در این مجموعه در حرم امام رضا (ع) بود دچار عارضه مغزی شد.

مجموعه تلویزیونی «پرده نشین» به کارگردانی بهروز شعیبی در حال پخش از شبکه اول سیما است.


ویدیو : مردم برای «احمد علامه دهر» دعا کنند