مردافغان برای تسویه‌حساب خانواده‌ای را به رگبار بست :   رییس پلیس آگاهی استان ...



باشگاه پرسپولیس با خانواده مرحوم نوروزی تسویه حساب کرد , دانلود ماشین حساب برای کامپیوتر , نرم افزار ماشین حساب برای کامپیوتر

 

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری عامل جنایت تیران و كرون كه در پی تسویه حساب و اختلافات خانوادگی سه نفر را كشته و هشت نفر دیگر را با اسلحه گرم مجروح كرده است.

 

سرهنگ حسین‌‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تشریح خبر دستگیری عامل این جنایت گفت: روز گذشته ماموران پلیس آگاهی استان اصفهان در جریان وقوع یك فقره تیراندازی در یكی از منازل این منطقه قرار گرفتند.

 

وی افزود: ‌با حضور كارآگاهان پلیس آگاهی در صحنه حادثه، آنان را پیكر بی‌جان سه افغان از جمله یك زن، كودك خردسال و یك مرد روبرو شدند كه با گلوله اسلحه تیربار جان خود را از دست داده بودند.

 

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینكه هشت افغان دیگر نیز در جریان این تیراندازی خونین مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند، گفت: ماموران پلیس آگاهی عامل این جنایت خونین را كه از اتباع افغانستان بود، در محل حادثه دستگیر كردند.

 

حسین‌زاده با بیان اینكه كارآگاهان پلیس آگاهی 15 دقیقه پس از وقوع جنایت در محل حادثه قرار گرفتند، گفت: این فرد به دلیل انتقام‌جویی و اختلافات خانوادگی اقدام به انجام این جنایت كرده بود.

 

وی با بیان اینكه عامل این جنایت درپی تسویه حساب با فرد مورد اختلاف خود بود، گفت: وی در شب حادثه مطلع می‌شود كه فردی كه با او دچار اختلاف است، در این منزل مهمان است كه با حضور در این خانه اقدام به تیراندازی می‌كند كه در نهایت سه نفر كشته و هشت تن دیگر نیز راهی بیمارستان می‌شوند.

 

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: متهم به همراه پرونده تشكیل شده در اختیار مقام قضایی قرار داده شد.


ویدیو : مردافغان برای تسویه‌حساب خانواده‌ای را به رگبار بست