مربی پدیده: مطمئن باشید سقوط نمی‌کنیم : مربی تیم فوتبال پدیده خراسان تأکید ...


مربی تیم فوتبال پدیده خراسان تأکید کرد که این تیم به هیچ عنوان به لیگ یک سقوط نخواهد کرد. خبرگزاری تسنیم: مربی تیم فوتبال پدیده خراسان تأکید کرد که این تیم به هیچ عنوان به لیگ یک سقوط نخواهد کرد.

علی نظرزاده، مربی تیم فوتبال پدیده که در غیاب علیرضا مرزبان به نشست خبری پیش از دیدار فردای این تیم مقابل پیکان آمده بود در مورد این بازی، گفت: شرایط پدیده از لحاظ مالی بحرانی است و این مسئله صددرصد روی کیفیت فنی تیم هم تأثیر می‌گذارد. روز گذشته تعدادی از بازیکنان به خاطر مشکلات مالی با تیم تمرین نکردند اما با این وجود ما تلاش کردیم تا دیگر بازیکنان را برای بازی با پیکان آماده کنیم. با وضعیتی که هر دو تیم در جدول دارند قطعاً به سه امتیاز این بازی احتیاج مبرمی داریم تا شرایط‌مان را در جدول بهبود ببخشیم.

وی در خصوص اینکه چه بازیکنانی فردا برای پدیده مقابل پیکان بازی نمی‌کنند، اظهار داشت: به غیر از سه بازیکنی که روز گذشته در تمرینات حضور پیدا نکردند، رضا حقیقی و میثم رضاپور به علت محرومیت و خیری به علت شکستگی دست به بازی مقابل پیکان نمی‌رسند.

مربی تیم فوتبال پدیده خراسان در پاسخ به این پرسش که آیا این تیم می‌تواند در پایان لیگ به لیگ سقوط نکند، خاطرنشان کرد: این مسئله را از طرف کادر فنی می‌گویم که مطمئن هستیم پدید در لیگ برتر می‌ماند. حتی اگر تعدادی از بازیکنان را در اختیار نداشته باشیم اما دیگر بازیکنان در شرایطی هستند که تیم را در لیگ نگه دارند. واقعاً اگر مشکلات مالی ما حل شود می‌توانیم مانند نیم‌فصل اول کیفیت بهتری داشته باشیم.

نظرزاده ادامه داد: در نیم‌فصل دوم شرایط سختی را تجربه می‌کنیم. همه دیدند در نیم‌فصل اول چه کیفیت خوبی را به نمایش گذاشتیم و حتی در آغاز نیم‌فصل دوم در بازی با تراکتورسازی شرایط خوبی داشتیم. حالا هم از طرف اهالی خراسان، استانداری و دیگران باید به پدیده رسیدگی شود تا سال آینده مشهد تیم بهتری در لیگ داشته باشد.

به گزارش تسنیم، در ادامه نشست خبری جواد تاری‌بخش، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پدیده خراسان در خصوص شرایط مالی این باشگاه، گفت: با توجه به اینکه پس از پنج سال یک تیم از خراسان رضوی در لیگ برتر حضور دارد از استاندار محترم مشهد، نمایندگان مجلس، هیئت فوتبال و ... تقاضا دارم خارج از بحث‌های مجموعه پدیده نگاه ویژه‌ای به تیم فوتبال پدیده داشته باشم، چون تنها نماینده شرق کشور در لیگ برتر هست و هر بازی تماشاگران بسیاری را به استادیوم می‌کشاند.

وی ادامه داد: حداقل توقع ما این است که مسئولان استانی برای باشگاه و مسئولان باشگاه وقت بگذارند تا مشکلات پدیده حل شود اگر مشکلات حل شود انشاءالله تیم پدیده در لیگ برتر با همین نام حضور پیدا خواهد کرد.


ویدیو : مربی پدیده: مطمئن باشید سقوط نمی‌کنیم