مربی دانمارک در مس کرمان :     مسئولان تیم مس کرمان اینبار قصد جذب مربی تیم ...



 

کرمان موتور , کرمان خودرو , کرمان

 

مسئولان تیم مس کرمان اینبار قصد جذب مربی تیم ملی دانمارک را دارند. سرپرست مس کرمان دلیل سفر مدیرعامل این باشگاه به ارمنستان را مذاکره با مربی سابق تیم ملی دانمارک در دو دوره جام جهانی دانست.

پس از آنکه مسئولان تیم مس کرمان از جذب دیاز مدافع برزیلی 25 ساله در مس کرمان به عنوان بازیکن سابق تیمهای سائوپولوی، ویکتوریکا و اینترناسیونال برزیل خبر دادند، اینبار قصد جذب مربی تیم ملی دانمارک را دارند.

سرپرست تیم مس کرمان، ساسان موسوی دلیل سفر فتح الله نژاد زمانی مدیرعامل این تیم به ارمنستان را مذاکره با این مربی دانسته است و گفته این مربی سابقه مربیگیری در تیم دانمارک در دو جام جهانی دارد.

وی با وجود همراهی این مربی با تیم ملی دانمارک در جام جهانی گفته است، تخصیص این مربی کار در تیمهای پایه است.

موسوی بیان داشته است که این مربی به کرمان می آید تا در خصوص فعالیت تیمهای پایه کرمان نظارت داشته باشد.

وی همچنین از عزیمت مس کرمان به ترکیه در روز هفت تیرماه خبر داد.

در حالی که هر روز از مس کرمان چنین خبرهایی منتشر می شود که به گفته یکی از کارشناسان ورزشی سوابقی از بازیکن برزیلی مس کرمان که گفته می شود بازیکن تیمهای همچون سائوپولوی و اینترناسیونال و ویکتوریای برزیل است در این تیمها یافت نشده است.

مرفاوی نیز طی مصاحبه ای که در جمع خبرنگاران انجام داده است روند جذب بازیکن در مس کرمان را نگران کننده دانسته است و گفته لیست مورد نظر این مربی تاکنون جذب نشده است و در مقابل تعدادی از بازیکنان مس کرمان این تیم را ترک کرده اند.

مدیرعامل مس کرمان نیز در مصاحبه با خبرنگار مهر گفته است بازیکنانی که مس کرمان در فصل جاری جذب کرده است در زمین مسابقه خود را نشان می دهند.

بسیاری از فوتبالدوستان کرمانی و کارشناسان نیز در این میان درحالی که روند جذب بازیکن مس کرمان را در فصل نقل و انتقالات مطلوب نمی دانند منتظر شروع لیگ برتر و بررسی عمکلرد مس کرمان هستند.

 

 


ویدیو : مربی دانمارک در مس کرمان