مربیگری استقلال برای منصوریان زود و برای مجیدی خیلی زود است! : هیچ مربی در ...



مدل مو برای موهای خیلی کم پشت , مدل مو برای موهای خیلی کم پشت آقا , متن خیلی قشنگ برای تولد

هیچ مربی در لیگ از مشکلات گلایه نکرد اما قلعه‌نویی توپ را به زمین هیأت مدیره انداخت
معینی:مربیگری استقلال برای منصوریان زود و برای مجیدی خیلی زود است!/قلعه‌نویی از «لیپی» که بزرگ‌تر نیست

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: استقلال نیازمند یک مربی بزرگ است و حتی حسین فرکی هم نمی‌تواند حاشیه‌ها را تحمل کند،به نظرم مربیگری استقلال برای منصوریان زود و حتی برای مجیدی بسیار بسیار زود است.

مسعود معینی در گفت‌وگو با فارس، درباره شرایط استقلال و انتخاب سرمربی این تیم اظهار داشت: با توجه به اینکه تازه به ایران بازگشته‌ام نمی‌دانم تصمیم باشگاه چیست اما می‌دانم که رزومه سرمربی خارجی در اختیار مدیرعامل باشگاه گذاشته شده. به نظر من سرمربی آینده استقلال اگر قرار است خارجی باشد باید کاملا ناشناخته باشد و تا به حال در ایران کار نکرده باشد.

وی در مورد اینکه نظرش در مورد گزینه‌های داخلی چیست؟ گفت: تمام اسم‌هایی که با عنوان گزینه‌ داخلی گمانه‌زنی شده از جمله فرکی، مجیدی و یا منصوریان خوب هستند اما یکسری از آنها خیلی جوان هستند و تحمل حاشیه‌های استقلال و پرسپولیس را ندارند. ما باید از اتفاقاتی که برای استیلی و گل‌محمدی رخ داد درس بگیریم و نباید این اتفاقات را فراموش کنیم. دو تیم پرسپولیس و استقلال مربیان بزرگ می‌خواهند و در ایران فعلا چنین مربیانی وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که حتی در مورد فرکی هم این نظر را دارد تاکید کرد: بله در مورد آقای فرکی هم این نظر را دارم. توجه داشته باشید که سپاهان یا ذوب‌آهن مشکلات خارج از زمین مثل پرسپولیس و استقلال وجود ندارد از سویی باشگاهی مثل سپاهان دارای مدریت بسیار قوی است که فرهنگ درست در این باشگاه عجین شده است.

وی در مورد عملکرد امیر قلعه‌نویی عنوان کرد: امیر قلعه‌نویی به نظر من باید یک سال به خودش استراحت بدهد و به تیمی نرود. او که از لیپی سرمربی اسبق ایتالیا بزرگ‌تر نیست. او وقتی ایتالیا را قهرمان جام جهانی کرد تصمیم گرفت که یک سال استراحت کند. به نظر من امیر قلعه‌نویی نیازمند این استراحت است. استقلال به یک خانه‌تکانی کلی اعم از مدیریت و بازیکن نیاز دارد چون فرهنگی که اکنون در استقلال شکل گرفته شماری از بازیکنان را به شدت بی‌انگیزه کرده است و به نظر من یک جریان بده بستانی به وجود آمده که چنین فضایی را در تیم‌های فولاد،سپاهان و تراکتورسازی ندیدم.

معینی تاکید کرد: خود امیر قلعه‌نویی این مسائل را به خوبی درک می‌کند ولی او همیشه در مصاحبه‌هایش توپ را در زمین هیات مدیره انداخت در حالی که هیات مدیره تمام تلاش خود را انجام داد و تمام توان خود را گذاشت که مشکلی برای تیم به وجود نیاید. اگر مشکلات خود تیم نه به لحاظ فنی بلکه به لحاظ دیگری به خوبی مدیرت می شد اکنون استقلال شرایط بهتری داشت. استقلال امسال بازی‌های دور از انتظار زیاد انجام داد. در 10 بازی اخیر استقلال 6، 5 بازیکن فوق العاده بی انگیزه بازی کردند و اصولا همه چیز منوط به وضعیت مالی باشگاه می‌شد.

معینی یادآور شد: شما از زبان هیچ کدام از سرمربیان تیم‌هایی مثل فولاد، سپاهان، ذوب‌آهن، تراکتورسازی نشنیدید که در مورد وضعیت مالی از هیات مدیره توقعی داشته باشند یا بازیکن یکی از این تیم‌ها مثل بازیکن تیم ما بگوید فقط 380 میلیون تومان پول گرفته‌ایم. اگر همان اندازه که بازیکن از باشگاه توقع دارد باشگاه هم از بازیکن همان توقع را دارد. شما شک نکنید دلیل اینکه نفت توانست بازی سه هیچ باخته را با تراکتور مساوی کند این بود که بازیکنان این تیم قدر خود و باشگاه‌شان را درک کردند. متاسفانه قلعه‌نویی کاریزمایی دارد که زیر بار مسائلی که باعث تخریب تیم می‌شود نمی‌رود. به نظر من ارزش واقعی امیر قلعه نویی در تیم‌های خارجی مشخص می‌شود و او در چنین تیم‌هایی است که می‌تواند موجودیت خود را نشان دهد.

معینی همچنین در پایان در خصوص صحبت‌های اخیر فرهاد مجیدی مبنی بر اینکه هیات‌مدیره و کادر فنی استقلال از بی‌کفایت‌ترین‌ها بودند اظهار داشت: من فکر می‌کنم این صحبت حرف اصلی مجیدی نیست و این حرف را در ذهن مجیدی گذاشته‌اند تا از زبان او مطرح شود. اگر مجیدی می‌خواست چنین نظری را بدهد بهتر بود نگاهی به سابقه و عقبه اعضای هیات مدیره می‌انداخت و سپس این حرف‌ها را می‌زد. کسی که می‌خواهد مربی استقلال شود این صحبت برای شخصیت او خوب نیست. همانطور که قبلا گفته‌ام سرمربی‌گری استقلال حتی برای منصوریان زود است در مورد فرهاد مجیدی هم می‌گویم که بسیار بسیار زود است. او اگر می‌خواهد آینده بهتری داشته باشد باید مربیگری را از لیگ یک شروع کند و از آنجا توانایی‌های خود را نشان دهد. استقلال تیم بزرگی است و مشکلاتی پیچیده دارد و مربیگری در این تیم برای مربیان جوان اصلا خوب نیست.

 

اخبار ورزشی  - فارس

 


ویدیو : مربیگری استقلال برای منصوریان زود و برای مجیدی خیلی زود است!