مراقب آثار به جا مانده از خودتان باشید! : ما هرجا که می رویم رد کوچکی از خود ...


ما هرجا که می رویم رد کوچکی از خود به جا می گذاریم. آدامس جویده، ناخن، ته سیگار، این ها چیزهایی هستند که ما ناخودآگاه از خودمان به جای می گذاریم، آنها DNA ما را نگه می دارند و مدرکی هستند برای اینکه بگویند ما واقعا چه کسی هستیم. پادشا: ما هرجا که می رویم رد کوچکی از خود به جا می گذاریم. حتی وقتی ساختمانی را ترک می کنیم، DNA ما پشت سرمان باقی می ماند، و با ابزارهای مناسب، درباره آرایش ژنتیکی ما اطلاعاتی بیان می کند. این موضوع باعث شد هنرمند «Heather Dewey-Hagborg» آثار غریبی ایجاد کند: مجموعه مجسمه هایی که با استفاده از مصنوعات ژنتیکی که از مکان های عمومی جمع آوری شده اند، ساخته شده اند. آدامس جویده، ناخن، ته سیگار، این ها چیزهایی هستند که ما ناخودآگاه از خودمان به جای می گذاریم، آنها DNA ما را نگه می دارند و مدرکی هستند برای اینکه بگویند ما واقعا چه کسی هستیم. 
خانم های باردار مراقب این ویتامین باشید  , خودتان را بیش‌تر دوست داشته باشید , مراقب آمارتان در فیس بوک باشید
هاگبورگ قادر است از این بقایای دورریخته شده، اطلاعات ژنتیکی موردنیازش را استخراج کند و سپس با استفاده از فنوتیپی DNA به صورت فیزیکی، چهره فرد سیگاری یا جونده آدامس را بازسازی می کند. نتایج کار او ماسک های صورتی هستند که شباهت جدی به مردم واقعی دارند. حتی در نگاه اول ممکن است زنده به نظر برسند! 
هشدار مراقب باشید با jpeg 2000 هک نشوید , مراقب غیرمجازهای سرطانی باشید  , مراقب مشکلات امنیتی گوگل allo باشید
تشخیص نزدیک بودن این چهره ها با دارنده های واقعی این DNAها دشوار است اما در هرصورت نکته ای که هاگبورگ سعی در گفتن آن دارد مشخص می شود، موضوع حفاظت حریم شخصی و امنیت افراد. با این همه، اگر آدامس یا سیگاری که هاگبورگ با آن کار کرده مال شما بوده باشد، از دیدن ماسک چهره خودتان روی دیوار، چه احساسی به شما دست می دهد؟ در این پروژه جذاب و وهم آور، هنرمند قدرت آزمایشات ژنتیک را مشخص می کند و از ما می خواهد عواقب آن را در نظر بگیریم. 
آثار بجای مانده از هردوت , آثار به جا مانده از هخامنشیان , عاشق خودتان باشید
مانده حساب بانک ملی , مانده بانک ملی , مانده کشاورزی
مانده اینترنت همراه اول , مانده کارت بانک ملی , مانده کارت ملی
مانده حساب بانک رفاه , آثار باستانی ایران , مانده اینترنت ایرانسل
آثار باستانی , بانک ملی مانده حساب , مانده
جا مانده ام , آثار تاریخی , فهرست آثار باستانی ایران
مراقب , کد دستوری مانده اینترنت رایتل , مانده اعتبار رایتل
کد مانده اینترنت رایتل , کد مانده اینترنت ایرانسل , آثار تاریخی اصفهان


ویدیو : مراقب آثار به جا مانده از خودتان باشید!