مراقبت از گیاهان در زمان رفتن به سفر :         تابستان است و بازار مسافرت ...



 

 

رفتن به استخر در زمان پریود , مراقبت از گیاهان اپارتمانی , سفت کردن شکم در زمان راه رفتن

 

 

تابستان است و بازار مسافرت ها د اغ. حتماً قبل از رفتن به سفر نکاتی را مرور می کنید تا ایمنی منزل رعایت شود ، اما آیا به فکر گیاهان خود نیز هستید ؟ مطمئناً د وست ند ارید وقتی از سفر باز می گرد ید ، با برگ های ریخته شد ه و یا آویزان و پلاسید ه گیاه محبوبتان روبرو شوید . بله، هیچ کس د وست ند ارد زحمات یک ساله خود را د ر عرض یک هفته بر باد

دهد.




● پس نکات زیر را رعایت کنید :

 


درجه حرارت را چک کنید ؛ گیاهان همان د ما و رطوبتی را می پسند ند که شما می پسندید .وقتی سیستم تهویه منزل را خاموش می کنید و گرد ش هوا را از کار می اند ازید ، درجه حرارت بالاتر می رود .


 

اکثر گیاهان د ر این حالت برگ هایشان می ریزد . این به معنی آن نیست که گیاه شما مرد ه است. معنی آن این است که گیاه د ر حال وفق د اد ن خود با شرایط جد ید محیطی است. وقتی پوست شما د ر مقابل آفتاب می سوزد ، چه اتفاقی می افتد ؟ د رست است. پوست می اند ازید .


 

اگر بتوانید مد تی که در سفرید ، د مای خانه را ثابت نگه د ارید ، با این مشکل مواجه نمی شوید .



آبیاری گیاه را با وسواس د نبال کنید ؛ اگر کسی متعهد آبیاری گیاهان د ر غیاب شماست، باید برای او مشخص کنید که د قیقاً چه مقد ار آب برای هر یک از گیاهان لازم است و به آن شخص آموزش د هید که چگونه به آن ها آب بد هد .

 


البته وسایلی نیز وجود د ارند که گیاه را به طریقه قطره ای و مد اوم آبیاری می کنند . می توانید این وسایل را از گل فروشی ها تهیه کنید .




ویدیو : مراقبت از گیاهان در زمان رفتن به سفر