مذاکره ده نمکی با بازیگران مطرح برای حضور در «رسوایی» :   حضور مجید میرفخرایی ...



تاکتیک های موثر برای مذاکره حقوق بیشتر , عکس و فیلم تشییع جنازه عباس کیارستمی با حضور بازیگران و چهره‌های معروف , رسوایی اخلاقی بازیگران زن ایرانی

 

حضور مجید میرفخرایی به عنوان طراح صحنه و لباس در «رسوایی» قطعی شده و مسعود ده نمکی مشغول مذاکره با چند بازیگر مطرح سینما برای حضور در این فیلم است.

 

به گزارش شبکه ایران، علی رغم اخبار منتشر شده مبنی بر توقف ساخت پروژه سینمایی «رسوایی» به کارگردانی مسعود ده نمکی، طبق آخرین اخبار عوامل این فیلم در حال حاضر مشغول انتخاب عوامل هستند و پس از قطعی شدن حضور عوامل، پس از ایام تعطیلات نوروز، قرارداد عوامل منعقد خواهد شد.

طبق گزارش فارس، «مجید میرفخرایی» که در «اخراجی ها۱» هم حضوپ ور داشته است برای طراحی صحنه و لباس «رسوایی» با ده نمکی به توافق رسیده است و در این فیلم حضور خواهد داشت.

فیلم جدید «مسعود ده نمکی» انتخاب بازیگرهای متفاوتی خواهد داشت و تاکنون با چند بازیگر مطرح سینما برای حضور در فیلم مذاکره شده ولی هنوز قراردادی منعقد نشده است.

گفته می شود دلیل به تعویق افتادن زمان کلید خوردن پروژه «رسوایی» سفر خارج از کشور مجید میرفخرایی بوده است.

طرح اولیه «رسوایی» با عنوان «اخراجی ها۴» نوشته شده بود که به «رسوایی» و با مضمونی دیگر تغییر پیدا کرد.

«رسوایی» مضمونی عرفانی اجتماعی دارد و موضوع آن الهام گرفته از زندگی یکی از عرفای معاصر است. همچنین فیلمنامه «رسوایی» با مشاوره علمای حوزه علمیه نگاشته شده است. «رسوایی» به خلاف «اخراجی ها» پرسوناژهای محدودی دارد و فضای آن جدی و متکی بر مضمون است.... / شبکه ایران 


ویدیو : مذاکره ده نمکی با بازیگران مطرح برای حضور در «رسوایی»