مذاکره الوصل با دروگبا/ خلعتبری به سرخابی‌ها نزدیک شد! :   مذاکره الوصل با ...



مذاکره , محمدرضا خلعتبری , سرخابی

 

مذاکره الوصل با دروگبا/ خلعتبری به سرخابی‌ها نزدیک شد!

خبرگزاری فارس: مسئولان باشگاه الوصل امارات با ستاره ساحل عاجی تیم فوتبال چلسی برای حضور در لیگ امارات مذاکره کردند.

تیم فوتبال الوصل که قرار است دومین سال پیاپی با هدایت مربی افسانه‌ای خود، دیگو مارادونا آرژانتینی رقابت‌های لیگ برتر امارات را آغاز کند، برای حضور ستاره 34 ساله چلسی در این تیم، مذاکرات خود را با دیدیه دروگبای ساحل عاجی آغاز کرد.

الوصلی‌ها از مدت‌ها پیش مذاکرات خود با دروگبا را آغاز کرده بودند اما از آنجایی این مذاکرات شدت گرفت که این مهاجم ساحل عاجی در پایان فصلی که گذشت، جدایی‌اش از چلسی را تأیید کرد. بر همین اساس گفته می‌شود کار دروگبا برای پیوستن به الوصل به پایان رسیده و برای امضای قرارداد تنها جزئیاتی باقی مانده است.

پیش از این مارادونا تهدید کرده بود در صورتی که بازیکنان بزرگی برای فصل آینده جذب الوصل نشوند این تیم را ترک خواهد کرد.

الوصل فصل گذشته با مارادونا به رتبه نازل هشتمی که بدترین عنوان این تیم در تاریخ رقابت‌های لیگ امارات بود، دست یافته بود.

دروگبا در بیانیه‌ای در این مورد گفت: این تصمیم برای من فوق‌العاده است و علاقه دارم تا در یک کشور جدید، چالش جدیدی را آغاز کنم.

به گزارش فارس با حضور دروگبا در الوصل به نظر می‌رسد حضور محمدرضا خلعتبری در این تیم برای فصل آینده منتفی خواهد بود و با توجه به مأموریتی که هیئت مدیره استقلال برای جذب این بازیکن در نظر گرفته است، مهاجم ملی‌پوش ریز نقش الوصل فصل آینده به جمع آبی‌پوشان اضافه خواهد شد. البته مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز با این بازیکن مذاکراتی را انجام داده‌اند و قرار است پس از بازی تیم ملی این بازیکنی مذاکراتش را با سرخابی ها ادامه دهد./فارس


ویدیو : مذاکره الوصل با دروگبا/ خلعتبری به سرخابی‌ها نزدیک شد!