مدیریت 2 ایمیل در یک مرورگر : مدیریت دو حساب کاربری از یک ایمیل به‌صورت همزمان ...



مدیریت سایر ایمیل ها در جی میل , اموزش مدیریت همزمان چند اکانت ایمیل , ایمیل

مدیریت دو حساب کاربری از یک ایمیل به‌صورت همزمان  

 

تا به‌حال دو ایمیل از یک سرویس‌دهنده را در یک مرورگر باز کرده‌اید؟ اگر این کار را انجام داده باشید متوجه شده‌اید که پس از ورود به یکی از حساب‌های کاربری خود چنانچه دوباره لینک سرویس‌دهنده ایمیل را وارد کنید، عملیات ورود به حساب کاربری قبلی انجام شده و شما نمی‌توانید به حساب جدید وارد شوید.

 

در این شرایط تنها راه‌حل موجود این است که از حساب قبلی خارج شده و به حساب شماره 2 وارد شوید یا با استفاده از یک مرورگر دیگر به محیط کاربری حساب شماره 2 وارد شوید.

 

آیا می‌دانید در این شرایط بدون استفاده از مرورگر دیگر نیز می‌توانید دو حساب کاربری از یک ایمیل را به‌صورت همزمان مدیریت کنید؟ انجام این کار در مرورگرهای مختلف همچون کروم، فایرفاکس و اج مایکروسافت امکان‌پذیر بوده و روش آن نیز به شرح زیر است:

 

1- ابتدا مرورگر دلخواه خود را اجرا کرده و به حالت معمول لینک سرویس‌دهنده ایمیل را وارد کرده و پس از تکمیل اطلاعات حساب کاربری خود در کادرهای مورد نظر، عملیات ورود به حساب کاربری را اجرا کنید.

 

2- اکنون زمان آن فرا رسیده تا حساب شماره 2 را نیز در همین مرورگر اجرا کنید! ترفندی که برای انجام این کار ‌باید اعمال کنید، استفاده از قابلیت مرور مخفی یا مرور خصوصی در مرورگر است. در مرورگرهای مختلف با مراجعه به منوی اصلی و انتخاب
گزینه‌ New Incognito Window (در مرورگر کروم) یا New Private Window (در مرورگر فایرفاکس) یا New InPrivate Windows (در مرورگر اج) می‌توانید قابلیت مرور مخفی را فعال کنید و در ادامه تنها کاری که باید انجام دهید مراجعه به سرویس‌دهنده ایمیل و وارد کردن اطلاعات حساب کاربری شماره 2 برای ورود همزمان به هر دو حساب کاربری موردنظر است.

 

3- توجه داشته باشید که با اجرای این ترفند دو پنجره کاملا مجزا از مرورگر موردنظر برای شما اجرا می‌شود و عملیات ورود به حساب کاربری یا خروج از هریک از حساب‌ها روی پنجره دیگر مرورگر تاثیرگذار نخواهد بود.
منبع:jamejamonline.ir


ویدیو : مدیریت 2 ایمیل در یک مرورگر