مدیرعامل جدید پرسپولیس مشخص شد : طبق شنیده‌ها از محمدحسین نژادفلاح به عنوان ...


طبق شنیده‌ها از محمدحسین نژادفلاح به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس نیز نام برده می‌شود. روزنامه نود: در حالی که تیم پرسپولیس برای بازی با تراکتور عازم تبریز شده بود، در تهران مسئولان باشگاه به دنبال رایزنی برای فراهم آوردن شرایطی مناسب برای برون‌رفت از بحران بودند. بحرانی از نوع مالی که البته این روزها پا روی گلوی سرخپوشان گذاشته است.
 
در همین راستا روز گذشته شنیده شد که مدیران پرسپولیس به دنبال ترمیم هیأت‌مدیره خود هستند تا با ساختاری نو و افرادی جدید کاستی‌های موجود در چارت مدیریتی را رفع و رجوع کنند.
 
در حالی که در ابتدای فصل هیأت مدیره پرسپولیس متشکل از 9 مدیر اقتصادی، حقوقدان و ورزشی بوده اما چند صباحی هست که تعداد نفرات هیأت‌مدیره باشگاه از مرز 4 تن نگذشته است.
 
علی اکبر طاهری، حسین ‌کلانی، علیرضا رحیمی، مهدی خواجه‌وند و حمیدرضا سیاسی هر کدام به دلایل مختلف از جمع سرخپوشان جدا شدند تا در حال حاضر هیأت‌مدیره سرخپوشان با نفراتی چون جعفر کاشانی، محمدرضا زادمهر، سلیمی و مونسان اداره شود.
 
در همین راستا و با توجه به رایزنی‌های مسئولان پرسپولیس با شرکت بهنام پیشرو کیش اسپانسر سابق سرخپوشان مبنی بر همکاری دوباره که شواهد و قرائن حکایت از عقد قرارداد احتمالی آنها حتی تا پایان هفته نیز دارد، قرار است که 3 عضو جدید به اعضای هیأت مدیره پرسپولیس اضافه شوند.
 
در این میان صحبت از حضور احتمالی حسین هدایتی نیز شده است، اما یکی از منابع آگاه و تصمیم‌گیرنده در وزارت ورزش عنوان کرده که بعید است هدایتی جایگاهی در بین اعضای هیأت‌مدیره پرسپولیس داشته باشد.
 
این در شرایطی است که طبق شنیده‌ها از محمدحسین نژادفلاح به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس نیز نام برده می‌شود که قرار است رسما جانشین سیاسی شود که هنوز در بازداشت به سر می‌برد.
 
تغییر و تحولاتی که در راستای بهبود مسائل مالی پرسپولیس بوده و باید دید که این تغییرات احتمالی می‌تواند چرخه معیوب اوضاع اقتصادی در پرسپولیس را به حرکت درآورد یا خیر.


ویدیو : مدیرعامل جدید پرسپولیس مشخص شد