مدونا بدون آرایش در 56 سالگی! : شاید بتوان گفت که مدونا موفق ترین زن خواننده ...



بازیگران زن ایرانی بدون آرایش , چالش عکس بدون آرایش , چالش عکس بدون آرایش بازیگران

شاید بتوان گفت که مدونا موفق ترین زن خواننده در تمام دنیا باشد. نگاهی می کنیم به نکات مهم زندگی مدونا که شاید کمتر در مورد آنها اطلاع داشتید!

مدونا لوییس ورونیکا چی‌کونه Madonna Louise Ciccone Ritchie خواننده، ترانه‌سرا، بازیگر و کارآفرین بین‌المللی مشهور آمریکایی است. او در تاریخ ۱۶ اوت سال ۱۹۵۸، برابر با ۲۵ مرداد ۱۳۳۷) در ایالت میشیگان به دنیا آمد.  اغلب از او به عنوان 'ملکه پاپ' یاد می شود.  مدونا برندهٔ ۷ جایزهٔ گرمی و ۲ جایزه ی گولدن گلوب است.

 

زیبایی صورت بدون آرایش , زیباترین زن دنیا بدون آرایش , عکس بدون آرایش بازیگران ایرانی

 عکس سلفی جدید مدونا

 

تاکنون ۳۰۰ میلیون آلبوم مدونا در سراسر جهان به فروش رفته‌است و انجمن صنایع ضبط آمریکا آثار او را پرفروش ترین در میان «هنرمندان راک زن» در قرن بیستم اعلام کرده‌است.
رکوردهای جهانی گینس او را به عنوان موفق‌ترین زن هنرمند معرفی کرده‌است.مدونا اولین آلبوم خود به نام «مدونا» را در سال ۱۹۸۳ ارائه داد.

 

چالش بدون آرایش , آیشواریا بدون آرایش , بازیگران ایرانی بدون آرایش

 عکس مدونا بدون آرایش

 

او در ۲۰ سالگی با ۳۵ دلار پول از میشیگان به نیویورک رفت و در سال ۲۰۱۰ ثروت وی بیش از یک میلیارد دلار تخمین زده شد! در اکتبر ۲۰۱۳ میلادی، مدونا برای نخستین‌بار اعلام کرد که وی در سن ۱۹ سالگی بر پشت‌بام ساختمانی در شهر نیویورک مورد تجاوز جنسی قرار گرفته‌ است.
اخبار فرهنگی -  سیمرغ


ویدیو : مدونا بدون آرایش در 56 سالگی!