مدل موی ستاره ها در مراسم عروسی +عکس : چه شما قرار باشد عروس شوید، چه ساقدوش، ...


چه شما قرار باشد عروس شوید، چه ساقدوش، چه مهمان، چه یک عروس جویای مدل موی عروسی، پیشنهاد می کنیم مدل موهای ستاره های زیر را مشاهده کنید، شاید دلتان خواست برای عروسی خودتان یکی از این مدل ها را انتخاب کنید!

پادشا: چه شما قرار باشد عروس شوید، چه ساقدوش، چه مهمان، چه یک عروس جویای مدل موی عروسی، پیشنهاد می کنیم مدل موهای ستاره های زیر را مشاهده کنید، شاید دلتان خواست برای عروسی خودتان یکی از این مدل ها را انتخاب کنید!

امی روسام

این مدل مو که ملهم از مدل موی عروسی گریس کلی است، شینیونی با موی بافته است که با یک تاج کامل می شود.

مراسم عروسی , برگزاری مراسم عروسی , هزینه مراسم عروسی


الکسا چانگ

گل های تازه به زیبایی و رمانس مدل موی عروسی می افزایند. یک تاج گل زیبا از گل های واقعی درست کنید تا مدل موی شاد و جوانانه داشته باشید. برای آنکه تاج از سرتان نیفتد، موهایتان را پوش بدهید و تاج را با سنجاق به قسمت پوش داده محکم کنید.

راهنمای برگزاری مراسم عروسی , چک لیست برنامه ریزی مراسم عروسی , چطور مراسم عروسی را در خانه برگزار کنیم


آماندا سیفرید

برای مراسمی کاملاً رسمی، باید با این مدل شینیون سلطنتی موهایتان را درست کنید. شینیونی از موهای بافته در پشت سرتان درست کنید و موهایتان جلوی سر را کاملاً به عقب شانه کنید. هرچه بافت شما درشت تر و تمیزتر باشد بهتر است.

مراسم ختم پدر لاله و ستاره اسکندری , برنامه ریزی مراسم عروسی , راهمای مراسم عروسی


اشلی مادکوی

با آنکه گل سر ستاره ای این ستاره سریال Revenge زیادی زرق و برق دارد، ولی با شینیون بالای سر و مدل جلوی موی یک طرفه او کاملاً هماهنگی دارد.

آداب ورسوم کردهای خراسان و مراسم عروسی آن , مد لباس مراسم عروسی , برای مراسم عروسی فضای باز چطور لباس بپوشیم


جنیفر لارنس

مدل شینیون بافته پایین سر جنیفر اخیراً خیلی مد شده است. هم رسمی و هم شاد و رمانتیک است. این مدل مو برای عروسی های پائیز مناسب است. پس نترسید و به موهایتان با این مدل بافت بدهید.

مراسم عروسی هندی چگونه برگزار می‌شود , معضلات مراسم عروسی , مراسم عروسی با آرزوی داشتن هفت پسر


جسیکا آلبا

مدل دم اسبی ساده ترین مدلی است که می توانید به موهایتان بدهید و عروسی بدون زرق و برق و ساده و در عین شیک و آراسته باشید. این مدل برای عروس ها خیلی راحت و آزاد است و کاملاً کلاسیک است و از مد نمی افتد.

مراسم عروسی سنتی در شیراز , ست مراسم عروسی , مراسم عروسی هند


جولیان هاف

ترکیب بافت در جلوی سر و پیچ در عقب سر، مدل موی زیبا و شیک جولیان هاف است. این مدل طبیعی و مدرن برای موهایی که حالت دار و موج مانند هستند بسیار زیباست. کسانی که موهایی تا شانه دارند به راحتی می توانند چنین مدلی به موهای خود در مراسم عروسی بدهند.

مدل های گیفت برای مراسم عقد و عروسی , مراسم شب عروسی , لیست کارهای قبل از مراسم عروسی


میشل ویلیامز

وقتی نوبت به موی کوتاه می رسد، باید از اکسسوار استفاده کنید تا زرق و برق بیشتری به موهایتان بدهید. استفاده از اکسسوار یک مزیت دیگر هم دارد و آن اینکه دیگر لازم نیست از جواهرات یا بدلیجات دیگری استفاده کنید. ژل را مستقیماً به جلوی موهایتان نمالید که چوب مانند نشود.

مراسم نوروز و عروسی در دوران صفویان , مراسم عروسی در دوران صفویان , مطالب تصویربرداری از مراسم عروسی


نیکول کیدمن

مدل شینیون پایین و یک وری در پشت سر با استفاده از بافت مدلی است که استایلیست نیکول کیدمن برایش انتخاب کرده و با سنجاق طلایی آن را آراسته است. برای این مدل باید موهایتان موج دار باشد.

حکم مراسم عروسی حضرت قاسم , چند توصیه برای مراسم عروسی , متفاوت ترین مراسم عروسی جهان


ریچل ویز

مدل شینیون پایین و جلوی موی ساده ریچل ویز نشان دهنده اعتماد به نفس او به چهره اش است. این مدل شیک و ساده ملهم از مدل سامورایی است.

برگذاری مراسم عروسی ارزان , نقشه کشیدن برای سرقت در مراسم عروسی , چند توصیه برای تدارک مراسم عروسی


ریحانا

موی موج دار و بلند برای عروسی های تابستانی و ساحلی مناسب است. ریحانا برای این مدل فرق وسط باز کرده و برای فر کردن موها از گیره یک و نیم اینچی استفاده کرده است. رای آنکه نوک موها فر نخورد و حالتی طبیعی داشته باشد، فر کردن را از نوک مو شروع نکنید.

چطور در دو هفته مراسم عروسی بگیریم , برگزاری مراسم عروسی ایده آل , مراسم عروسی ماهچهره خلیلی و همسرش ابراهیم اشرفی


ساندرا بولاک

موهای صاف و ساده بولاک با آن سنجاق نگین دار شیک، از محبوب ترین مدل های ما است. هم ساده و شیک است و هم نگه داشتن آن راحت است. تقریباً با هر مدل لباسی هم جور در می آید.

چی بپوشم برای مراسم عروسی، خواستگاری و … , ایده مراسم عروسی به سبک ژاپنی , آنچه باید در مراسم عروسی دقت کنیم


استیسی کیبلر

این مدل شینیون بانمک نیز قدیم ها بیشتر مد بود و حالا دوباره مد شده است. کافی است جلوی موهایتان را یک وری کنید و پایین آنها را فر کرده و به بیرون شانه کنید.

بمب گذاری تازه ترکیه در مراسم عروسی , برگزاری مراسم عروسی رامبد جوان و نگار جواهریان در یونان , انتخاب های صحیح برای مراسم عروسی خود


زوئی سالدانا

استایلیست سالدانا، موهای او را به بیرون رول کرده و در پشت آن را جمع کرده و داخل این رول را تاج گذاشته است. ترکیبی از مدل قدیمی و مدرن که نگه داشتنش هم بسیار راحت است.

مراسم عروسی اوباما , تصاویر از مراسم عروسی خواهر لیلا اوتادی , مراسم عروسی شهره لرستانی


ویدیو : مدل موی ستاره ها در مراسم عروسی +عکس