مدرکی برای خرد شدن اعصاب قرمزها : در روزهای اخیر مهدی طارمی به خاطر فرصت هایی ...


در روزهای اخیر مهدی طارمی به خاطر فرصت هایی که در بازی با استقلال اهواز از دست داد و پنالتی که مقابل نفت تهران خراب کرد، حسابی تحت فشار قرار گرفته اما بررسی های موقعیت های از دست رفته پرسپولیس در فصل جاری، نشان می دهد امسال فقط شماره 9 قرمزها نبوده که فرصت سوزی کرده است. روزنامه هفت صبح: در روزهای اخیر مهدی طارمی به خاطر فرصت هایی که در بازی با استقلال اهواز از دست داد و پنالتی که مقابل نفت تهران خراب کرد، حسابی تحت فشار قرار گرفته اما بررسی های موقعیت های از دست رفته پرسپولیس در فصل جاری، نشان می دهد امسال فقط شماره 9 قرمزها نبوده که فرصت سوزی کرده است.

نگاهی به این موقعیت ها نشان می دهد از دست دادن موقعیت های بالای 90 درصد، به یک بیماری در تیم برانکو تبدیل شده و مشخص نیست این مربی باتجربه چه زمانی می خواهد این درد را درمان کند.

* نکته:
پرانتز نتایج مربوط به زمانی است که پرسپولیس صاحب موقعیت گلزنی شده است.

کمندانی


(پدیده) (1-0 پرسپولیس)

* 09: سانتر رضاییان از راست در شش قدم روی سر کمندانی فرود آمد اما ضربه سر این بازیکن به تیر افقی دروازه برخورد کرد.



رامین رضاییان

(پدیده) (2-1 پدیده)

* 27:
رضاییان روی ضربه سر بنگر در داخل شش قدم با دروازه بان تک به تک شد اما ضربه آرامش راهی به چهارچوب پیدا نکرد.



امید عالیشاه

(سپاهان) (2-2)

* 45: امید عالیشاه در آخرین دقیقه نیمه اول در موقعیتی تک به تک تسلیم گردان شد. گردان در این صحنه توپ را از زیر پای امید زد.

(ذوب آهن) (0-0)

* 57: عالیشاه روی پاس در عمق طارمی با مظاهری تک به تک شد اما با ضربه ای آرام از داخل شش قدم توپ را تقدیم دروازه بان ذوب کرد.

(ذوب آهن) (1-0 ذوب)

* 67: عالیشاه بار دیگر روی پاس تماشایی طارمی با مظاهری تک به تک شد اما از داخل شش قدم توپ را به تور کناری دروازه کوبید.

(استقلال) (0-0)

* 15:
قیچی برگردان احمدزاده پشت مدافعان استقلال به امید رسید تا او در موقعیت تک به تک قرار بگیرد. رحمتی ضربه بی دقت عالیشاه از پشت شش قدم را به کرنر فرستاد.



مهدی طارمی


(سپاهان) (2-2)

* 54: پاس در عمق احمدزاده، طارمی را در موقعیتی تک به تک قرار داد اما ضربه این بازیکن به زاویه مخالف با اختلافی اندک به بیرون رفت.

(ذوب آهن) (0-0)

* 07: روی شروع مجدد سوشا مکانی، طارمی با مظاهری تک به تک شد اما با یک ضربه آرام توپ را تقدیم دروازه بان ذوب کرد.

* 21: روی یک توپ ربایی طارمی در محوطه جریمه صاحب توپ شد و حتی مظاهری را هم با حرکت در عرض جا گذاشت اما شوت محکم او از بالای دروازه خالی به بیرون رفت.

(تراکتورسازی) (0-0)

* 20: پاس در عمق احمدزاده، طارمی را در موقعیت تک به تک قرار داد اما تعلل بیش از حد او باعث شد تا اخباری از دروازه بیرون بیاید و توپ را جمع کند.

(سیاه جامگان) (0-0)

* 01:
در ثانیه هجدهم بازی سانتر رضاییان، طارمی را در شش قدم صاحب توپ کرد. او در حالی که هیچ مزاحمی نداشت با ضربه سر توپ را به بیرون فرستاد.

(استقلال اهواز) (1-0 پرسپولیس)

* 49: طارمی که روی پاس مسلمان با کریمی تک به تک شده بود، توپ را از پشت شش قدم به تیر دروازه استقلال اهواز کوبید.

* 66:
طارمی این بار روی پاس عالیشاه با کریمی تک به تک شد و در اوج بی دقتی توپ را به بالای دروازه استقلال اهواز فرستاد.

* 87: طارمی روی پاس مسلمان از میانه های زمین با دروازه بان استقلال اهواز تک به تک شد اما با ضربه ای از داخل محوطه جریمه توپ را به بیرون فرستاد.

* 91: طارمی این بار روی یک پاس در عمق با کریمی تک به تک شد. ضربه طارمی به زاویه مخالف این بار به پای کریمی برخورد کرد و راهی کرنر شد.



فرشاد احمدزاده


(ذوب آهن) (0-0)

* 39:
پاس رو به عقب همام در میانه راه به فرشاد احمدزاده رسید تا او با مظاهری تک به تک شود اما ضربه او راهی به9 چارچوب پیدا نکرد.

(سایپا) (1-0 سایپا)

* 71:
فرشاد روی پاس در عمق هادی نوروزی با حامد فلاح زاده تک به تک شد اما ضربه او از داخل شش قدم از بالای دروازه به بیرون رفت.

(استقلال اهواز) (1-0 پرسپولیس)

* 31: روی پاس طارمی، احمدزاده با کریمی تک به تک شد اما ضربه شماره 10 پرسپولیس از داخل شش قدم با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.



جری بنگستون

(تراکتورسازی) (0-0)

* 53: بنگستون روی سانتر رضاییان در داخل شش قدم با اخباری تک به تک شد اما ضربه سر او به شکل عجیبی به پای دروازه بان تراکتور خورد و راهی به چارچوب پیدا نکرد.

(ملوان) (0-0)

* 63: پاس چیپ رضاییان در داخل شش قدم به جری رسید تا او با پاشنکو تک به تک شود. ضربه آرام بنگستون به راحتی در اختیار دروازه بان ملوان قرار گرفت.

(استقلال) (1-0 استقلال)

* 79: روی یک سانتر از جناح راست، بنگستون در داخل شش قدم با رحمتی تک به تک شد. جری در این صحنه در نقش مدافع استقلال ظاهر شد و توپ را دفع کرد.



علی علیپور

(تراکتورسازی) (1-0 پرسپولیس)

* 76:
دفع ناقص اخباری باعث شد تا توپ جلوی پای علیپور بیفتد و این بازیکن در موقعیت تک به تک توپ را با بی دقتی به بیرون بفرستد.



احمد نوراللهی

(استقلال) (0-0)

* 44: پاس در عرض فرشاد احمدزاده، نوراللهی را در موقعیتی تک به تک قرار داد اما شوت آرام این بازیکن از داخل محوطه جریمه با واکنش رحمتی برگشت داده شد.


ویدیو : مدرکی برای خرد شدن اعصاب قرمزها