مدرن‌تریـن‌مادر دنیا باشیـد! : به قول مادربزرگ‌ها؛ بچه‌داری روز به روز آسان‌تر ...


به قول مادربزرگ‌ها؛ بچه‌داری روز به روز آسان‌تر می‌شود چون امكاناتی كه در اختیار مادرهاست بیشتر می‌شود و دیگر لازم نیست بسیاری از كارها به تنهایی و با دست انجام شود.
پادشا:  به قول مادربزرگ‌ها؛ بچه‌داری روز به روز آسان‌تر می‌شود چون امكاناتی كه در اختیار مادرهاست بیشتر می‌شود و دیگر لازم نیست بسیاری از كارها به تنهایی و با دست انجام شود. مثلا دیگر لازم نیست مثل گذشته مادرها تمام لباس‌های كودك را با دست بشویند یا مدام كودك را بغل كنند یا... و بیشتر مادرها هم مدام به‌دنبال یافتن وسیله‌هایی هستند كه در بچه‌داری به آن‌ها كمك كند.

 كافی است گشتی در بازار بزنید تا ببینید وسایل زیادی برای راحتی مادر و كودك یافت می‌شوند؛ وسایلی كه هر كدام كاربردی خاص دارند كه موجب صرفه‌جویی وقت مادر و آسودگی بیشتر برای كودك می‌شوند و این وسایل باعث می‌شوند، مادرها بتوانند وقت بیشتری برای توجه به نیازهای خود پیدا ‌كنند.



کدام کشور بهترین پدر و مادر های دنیا را دارد , آچار های مدرن روز دنیا در مورد همه شغل ها , فوبیای مادر زن شایع ترین هراس در دنیا

JANE

با خیال راحت بخوابید

مادرها وقتی كودك‌شان كنار خودشان نخوابیده باشد، هزار نگرانی دارند؛ این‌كه مبادا كودك بیدار شود و صدای گریه‌اش شنیده نشود یا این‌كه مبادا اتاق كودك خیلی سرد یا گرم باشد و... اما با این وسیله دیگر خیال‌تان راحت است، این «واكی تاكی» دماسنج‌دار صفحه نمایش دیجیتال دارد كه می‌توانید آن را به‌گونه‌ای تنظیم كنید كه با گریه‌های نیمه‌شب كوچولوی‌تان فعال شود. علاوه بر این‌ها، می‌توانید دمای اتاق او را نیز مرتب از راه دور چك كنید.
  • حدود قیمت: 200 هزارتومان



مادر چینی نوزاد بدون چشم به دنیا آورد , دنیا جهانبخت , مادر

GRACO GUSTAV

تاب جادویی

همه بچه‌ها عاشق تاب‌بازی هستند اگر كسی آن‌ها را هل بدهد می‌توانند ساعت‌ها روی تاب بنشینند اما مهم این است كه كسی وقت كافی داشته باشد كه مرتب آن‌ها را هل بدهد ولی این تاب برقی با صندلی راحتی ویبره‌دار موزیكالش، می‌تواند حسابی خیال شما را راحت كند. صندلی آن برای نوزادان یك روزه تا 9 ماهه قابل استفاده است و می‌توان آن را در 4حالت تنظیم كرد تا كودك كاملا سرگرم شود.
  • حدود قیمت: 250 هزار تومان



مادر قلب اتمی , دنیا جهان بخت , دنیا فنی زاده

Mattel Swing & Seat‎

اگر می‌خواهید نوزادتان گریه نكند

اگر كودك شما مدام گریه می‌كند و می‌خواهد او را بغل كنید، شاید این وسیله كمی او را آرام كند. كافی است كودك را درون این دستگاه قرار دهید و دكمه حركت آن را بزنید تا آرام كودك شما تاب بخورد و همزمان با تاب خوردنش موسیقی پخش شود، سرعت تاب در 5 حالت مختلف تنظیم می‌شود و تا زمانی كه نوزاد نمی‌تواند راه برود، كاملا برای آرام‌كردن كودك مناسب است.
  • حدود قیمت: 290 هزار تومان



دنیا پی , عجایب دنیا , مادر ترزا

Baby move

اینقدر كوچولو را نپوشانید!

یكی از نگرانی‌های بسیاری از مادرها سرما خوردن كودك‌شان است تا جایی كه بسیاری از مادرها ترجیح می‌دهند تا حد ممكن اتاق را گرم كنند تا مبادا كودك سرما بخورد اما می‌توان با داشتن دماسنج و رطوبت سنجی دیجیتال برای اتاق كودك دمایی معتدل و مناسب فراهم كرد، این وسیله دارای سنسور الكترونیكی برای نمایش دائم دما و رطوبت است و توانایی ضبط دما و رطوبت را دارد،   همچنین درجه آن هم روی سانتی‌گراد تنظیم می‌شود و هم روی فارنهایت.
  • حدود قیمت: 20 هزارتومان



نقاشی مدرن , دنیا فنی‌زاده , دنیا

BABYMOOV

برای درست كردن غذای كوچولو

درست كردن غذا برای كودكان مهارت ‌ویژه‌ای می‌خواهد تا خاصیت مواد غذایی كاملا حفظ شود و مواد مفید خود را از دست ندهد. این دستگاه غذاساز مخصوص كودك قابلیت پخت غذا(گوشت، سبزی‌ها و...) با حفظ ویتامین در 10 دقیقه را دارد. علاوه بر این، می‌تواند شیر را هم گرم و استریل كند.
  • حدود قیمت:160 هزار تومان



روز مادر , پدر و مادر , مدرن

PHILEX

از راه دور كودك‌تان را كنترل كنید

زمانی كه كودك‌تان خوابیده است، فرصت مناسبی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا كمی به امور شخصی یا منزل بپردازید اما حتی در زمان خواب فرزندتان، شما باید مراقب او باشید. دستگاه‌های مراقبتی شما را در این امر یاری می‌رساند. با این دستگاه می‌توانید علاوه بر شنیدن صدای كودك‌تان، او را هم ببینید. شما می‌توانید از دستگاه مراقبتی تصویری برای كنترل و محافظت از بچه‌ها و خارج نشدن آن‌ها از در منزل استفاده كنید.
  • حدود قیمت: 180 هزار تومان



جدیدترین فناوری های روز دنیا , آشپزی مدرن , ترسناک ترین فیلم دنیا

OMRON Eco Temp

وسیله‌ای كه هر مادری باید داشته باشد

پزشكان همیشه توصیه می‌كنند، تب كودكان را باید جدی گرفت چون درصورت بی‌توجهی ممكن است عواقب جدی به همراه داشته باشد، به همین دلیل در هر خانواده بچه‌دار باید حتما یك وسیله تب سنج وجود داشته باشد تا بتوان در مواقع ضروری از آن استفاده كرد، مسلما یك تب‌سنج دیجیتال می‌تواند بسیار دقیق‌تر از انواع معمولی باشد. این دستگاه قابلیت سنجش دمای بدن از طریق دهان، زیر بغل یا مقعد را داراست و در حداكثر زمان 60 ثانیه میزان دمای بدن را نشان می‌دهد، علاوه بر این، ضد‌آب مجهز به زنگ هشدار هم است.
  • حدود قیمت: 13 هزار تومان



دنیا جهانبخش , دنیا چت , شعر مادر

Fisher-Price i-Glide Cradle ‘n Swing

یك پرستار برای خواباندن نوزاد

این وسیله برای خواباندن كودك ایده‌آل است، دستگاه تنظیماتی دارد تا در جهت‌های مختلف حركت كند و كودك را آرام نگه دارد. مثلا یك تنظیم آن به‌گونه‌ای است كه كودك بخوابد، تنظیم دیگر همانند تاب جلو و عقب می‌رود تا كودك سرگرم شود، در مجموع 6 سرعت مختلف، 8نوع موسیقی، 2 حالت خوابیدن و اسباب‌بازی‌هایی برای سرگرمی بیشتر كودك دارد. این وسیله هم با باتری كار می‌كند و هم به‌طور مستقیم به برق وصل می‌شود.
  • حدود قیمت: 600 هزارتومان



آشپزخانه مدرن , پیام تسلیت مادر , لوستر مدرن

Moulinex

نگران آلودگی شیشه شیر نباشید

شیشه نوزاد از آن وسیله‌هایی است كه شست‌وشو و تمیزی آن در سلامت كودك نقش زیادی دارد و معمولا مادرها هم در این زمینه وسواس زیادی دارند. بدون شك بودن یك دستگاه استریلیزه‌كننده شیشه می‌تواند حسابی برای مادران كمك‌كننده باشد. این دستگاه قابلیت استریلیزه كردن 6 شیشه را همراه با قطعات همراه آن داراست تا با خیال راحت در آن‌ها شیر و قنداق بریزید و استفاده كنید.
  • حدود قیمت: 60 هزار تومان



شیر مادر , ساعت دیواری مدرن , کابینت مدرن

JANE

اگر كودك‌تان سرما خورده‌است

در این روزهای سرد كه در همه خانه‌ها دستگاه‌های گرمایشی روشن است، گذاشتن یك بخور مرطوب‌كننده هوا در اتاق كودك می‌تواند تنفس او را آسان‌تر كند و اگر هم سرما خورده باشد در بهبود او موثر است، این دستگاه بخور گرم تا 3 لیتر ظرفیت دارد و می‌تواند به‌مدت 12 ساعت هوای اتاق را كاملا مرطوب نگه دارد و این دستگاه انرژی زیادی مصرف نمی‌كند و زمانی كه سطح آب دستگاه به حداقل می‌رسد خودبه‌خود خاموش می‌شود.
  • حدود قیمت: 85 هزار تومان


ویدیو : مدرن‌تریـن‌مادر دنیا باشیـد!